رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

صنعت دفاعی نشان‌دهنده عمق باور یک ملت به بلوغ رسیده است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از نمایشگاه صنعت دفاعی و سامانه پدافند هوایی «باور 373» بازدید کرد.
کد خبر: ۳۵۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵ - 26August 2019

صنعت دفاعی نشاندهنده عمق باور یک ملت به بلوغ رسیده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «علی اکبری» رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی اظهار داشت: این نمایشگاه در واقع رونمایی عمق باور یک ملت شکوفا شده و به بلوغ رسیده برای ورود به چله دوم انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام علی اکبری خاطرنشان ساخت: این نمایشگاه یادآور روز‌های دفاع مقدس و روز‌هایی است که پایه‌های این افتخارها، شکوفائی و درخشش‌ها را شهدای عزیز، مجاهدان و دلامردان در همان روز‌های سخت پایه گذاری کردند و «ما می‌توانیم» را با آن نیروی آسمانی از امام راحل دریافت کردند.

وی افزود: این خط با تدابیر حکیمانه و دوراندیشانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) امتداد یافته است و جوانان نخبه ما توانستند در یک حرفه پیچیده و عمیق که مجموعه بزرگی از رادمردان محقق و پژوهشگر را در حوزه صنعت دفاعی در خود جای داده است، سامانه‌ای ساخته و تولید کنند که برای ملت خودش پیام آور امنیت و آرامش است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تصریح کرد: امیدوارم مجموعه‌های دیگر نیز بتوانند باور را از این «باور» دریافت کنند تا ان‌شاءالله با همین روشی که صنایع دفاعی در پیش گرفته است، شاهد موفقیت در عرصه‌های گوناگون اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... نیز باشیم.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها