کدخدایی در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی:

پیشرفت‌های دفاعی در شرایط تحریم به دست آمد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: پیشرفت‌های مهم و ارزشمند دفاعی در شرایط سخت‌گیرانه‌ترین تحریم‌ها علیه ملت ایران به دست آمده است.
کد خبر: ۳۵۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ - 27August 2019

پیشرفت های دفاعی در شرایط تحریم به دست آمدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «عباسعلی کدخدایی» سخنگوی شورای نگهبان در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی با بیان اینکه سیستم‌های پدافند هوایی ساخته شده توسط متخصصان داخلی اعجاب برانگیز و قابل تحسین است، اظهار داشت: مجاهدت جوانان انقلابی با تکیه بر دانش بومی در دستیابی به فناوری‌های پیچیده برای بسیاری غیر قابل باور بود.

وی به نقل از فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «ما می‌توانیم» و باید به داخل تکیه کنیم، افزود: پیشرفت‌های مهم و ارزشمند دفاعی در شرایط سخت‌گیرانه ترین تحریم‌ها علیه ملت یران به دست آمده است.

کدخدایی بیان کرد: حوزه صنعت دفاعی با به‌کارگیری تدبیر فرمانده معظم کل قوا مبنی بر «مقاومت» توانست به دستاوردهای مهمی دست پیدا کند.

وی در توصیف نمایشگاه صنعت دفاعی گفت: محصولات دفاعی ازجمله سامانه‌های پدافند هوایی و سامانه «باور 373» نشان داد اگر در همه حوزه‌ها از انگیزه لازم برخوردار باشیم، با توکل بر خداوند متعال می‌توانیم به هر نقطه‌ای از پیشرفت دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار