معاون اجتماعی و فرهنگی سپاه ناحیه خرم‌آباد خبر داد:

انعقاد تفاهم‌نامه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بین سپاه و دادگستری

سرهنگ سهرابی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سپاه و دادگستری، تصریح کرد: در قالب این تفاهم نامه سپاه کارهای خوبی در محله های حاشیه نشین خرم آباد انجام داده است.
کد خبر: ۳۵۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ - 27August 2019

برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بین سپاه و دادگستری تفاهم نامه منعقد شد

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ سهرابی معاون اجتماعی و فرهنگی سپاه ناحیه خرم آباد امروزدر جلسه هم‌اندیشی فعالان مدنی در حوزه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی لرستان در سخنانی با بیان اینکه دغدغه مقام معظم رهبری کاهش آسیب های اجتماعی و حاشیه نشینی است، اظهار داشت: در این راستا سپاه با توجه به این ضرورت معاونت اجتماعی را تشکیل داد.

وی با بیان اینکه اقدامات مطلوبی از سوی معاونت اجتماعی سپاه در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی با همکاری سایر دستگاههای متولی در این حوزه انجام داده است، افزود: در استان لرستان ۲۲ محله حاشیه نشین وجود دارد.

معاون اجتماعی و فرهنگی سپاه ناحیه خرم آباد با بیان اینکه در مرکز استان نیز هشت محله حاشیه نشین وجود دارد، افزود: با همکاری دستگاه‌های متولی ۱۲۴ آسیب اجتماعی در شهر خرم آباد شناسایی شده است.

سرهنگ سهرابی با تاکید بر اینکه برخی ادارات در این رابطه کوتاهی می کنند، ادامه داد: ۱۹ دستگاه اجرایی در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی متولی هستند که برخی از آنها در این رابطه کوتاهی می کنند.

وی با بیان اینکه برخی دیگر از ادارات نیز جلوتر از سپاه و دادگستری در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی فعال هستند، گفت: اطلاع رسانی برنامه و سامانه «سجام» در بین بیش از ۴۰۰ نفر از بسیجیان صورت گرفته است.

معاون اجتماعی و فرهنگی سپاه ناحیه خرم آباد در ادامه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری این نهاد با دادگستری، تصریح کرد: در قالب این تفاهم نامه سپاه کارهای خوبی در محله های حاشیه نشین خرم آباد انجام داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار