حجت‌الاسلام سالک در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

فضای مجازی دغدغه رهبری است/ در جنگ نرم باید قاطع و شجاعانه بایستیم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، فضای مجازی را دغدغه مهم رهبری دانست و گفت: امروز زمان آن است که در مقابل تمام ترفندهای دشمن به ویژه در جنگ نرم، قاطع و شجاعانه بایستیم و برخورد کنیم.
کد خبر: ۳۵۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۰ - 31August 2019

حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد سالک» نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، بر تاثیرگذاری نقش رسانه‌ها در سبک زندگی تاکید کرد و اظهار داشت: مسوولین در شورای انقلاب فرهنگی و در کمیسیون‌های فضای مجازی در خصوص این موضوع بسیار فعال و دغدغه‌مند هستند که بنده نیز از طرف مجلس شورای اسلامی عضو کمیسیون امنیت فضای مجازی هستم.

فضای مجازی دغدغه رهبری است

وی فضای مجازی را دغدغه مقام معظم رهبری دانست و گفت: اشکالی که در خصوص فضای مجازی وجود دارد و باید حل شود، عدم وجود مدیریت بومی بر فضای مجازی است. علت این مسئله دستگاه‌های مختلفی است که همگی نقطه نظرات مختلفی دارند؛ بلاخره وزارت ارتباطات در این زمینه یک نظر دارد و دوستان ما در دستگاه‌های دیگر نیز نظر متفاوتی دارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بحث فضای مجازی نیازمند گفتمان و هماهنگی و نزدیک شدن اندیشه‌ها هستیم که در حال محقق شدن است. وقتی مصوبه‌ای در شورای عالی فضای مجازی مطرح می‌شود، تقریباً نشان می‌دهد در این زمینه مدیریتی در حال شکل گیری است.

در جنگ نرم باید قاطع و شجاعانه بیاستیم

سالک افزود: آن‌گونه که دنیا با قاطعیت برخورد می‌کند ما برخورد نمی‌کنیم بلکه همانند مسائل برجام و سایر موضوعات با رودربایستی برخورد می‌کنیم؛ ما نمی‌توانیم بایستیم تا فرهنگ مردم نابود شود بلکه امروز زمان آن است که در مقابل تمام ترفندهای دشمن به ویژه در جنگ نرم، قاطع و شجاعانه بایستیم و برخورد کنیم. گاهی اوقات باید سختی‌هایی را متحمل شویم تا سلامت جامعه حفظ شود که ضرورت دارد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار