عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

فرجام سیاست‌های آمریکا برای ایران چیزی جز شکست نیست

علی‌محمد شاعری با بیان این‎که آمریکایی‌ها در این چند سال هرچه در توان داشتند در دشمنی با ایران به کار گرفتند گفت: فشارهای آن‌ها از این شدیدتر نخواهد شد و سرانجام برنامه‌های آمریکایی‎ها شکست و ناکامی است.
کد خبر: ۳۵۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۴ - 31August 2019

سرانجام سیاست‌های آمریکا برای ایران چیزی جز شکست نیستعلی‌محمد شاعری عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به تهدیدات و اعمال تحریم‌های ظالمانه دولتمردان آمریکایی علیه ملت و کشورمان، هدف عمده این اقدامات ضد حقوق بشری مقامات آمریکایی را به مذاکره وادار کردن مقامات کشورمان عنوان کرد و اظهار داشت: آمریکا از بزرگ‎ترین کشورهای مخل امنیت جهانی است که به طرق مختلف می‌کوشد تا کشورهای صاحب خرد و اندیشه که خلاف ادعاهای آن‌ها، تصمیم‌گیری و عمل می‌کنند را سرکوب کند؛ لذا تعامل و مذاکره با چنین کشوری که ذات کینه‌توزانه‎ای دارد، چیزی جز عاقبت به شری نیست.

این نماینده خانه ملت، مقاومت در برابر اقدامات ضدایرانی آمریکایی‌ها را مهم‌ترین رمز موفقیت ملت و کشورمان دانست و با بیان اینکه سرانجام تمام اهداف و سیاست‌های آمریکا چیزی جز شکست و ناکامی نیست، افزود: کسی منکر آثار مخرب ناشی از فعالیت‌های ضد انسانی و ضد ایرانی مقامات آمریکایی بر وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم کشورمان نیست، اما باید بپذیریم که آمریکایی‌ها در این چند سال هرچه در توان داشتند در دشمنی با ایران به کار گرفتند و فشارهای آن‌ها از این شدیدتر نخواهد شد و سرانجام برنامه‌های آنها شکست و ناکامی است.

شاعری با توجه به این نکته که آمریکا از تهدیدات و اعمال تحریم‌ها علیه کشورمان هدفی جز به مذاکره وادار کردن مقامات جمهوری اسلامی را دنبال نمی‌کند، گفت: در حقیقت آمریکایی‌ها می‌خواهند به واسطه فشارهایی که بر ملت و کشور ما وارد می‌کنند، مقامات ما را به مذاکره وادار و از کشورمان  امتیاز بگیرند.

وی گفت: بزرگ‎ترین اشتباه اعتماد به دولتمردان آمریکایی و تعامل و مذاکره با آنهاست؛ چراکه هیچ کشوری را سراغ نداریم که از گفت‌وگو با دولتمردان آمریکایی به نتایج مطلوب رسیده باشد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت‌های همه‌جانبه دولتمردان آمریکایی از رژیم بعث عراق در دوران هشت سال دفاع مقدس کشورمان گفت: آمریکایی‌ها در حالی خود را دلسوز ملت ما معرفی می‌کنند که گویی ملت ما جنایات و اقدامات سخیف و وقیحانه آن‌ها را در جنگ تحمیلی از یاد برده‌اند؛ چگونه ممکن است کشوری که دستش به خون جوانان کشورمان آغشته است برای بهبود وضعیت ما تلاش کند.

این مقام مسوول با توجه به اوج کینه‌ورزی دولتمردان آمریکایی علیه ملت و کشورمان افزود: مقاومت دستاوردهای بزرگی برای کشورمان به ارمغان آورده است؛ به نوعی که این دستاوردها نشان می‌دهد جمهوری اسلامی مسیر درستی را با تکیه به راهبردهای رهبر معظم انقلاب اسلامی دنبال کرده، این مقاومت موجب پیروزی‌های مختلف در برابر دولتمردان آمریکایی شد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: موفقیت‌هایی که ما در منطقه به دست آوردیم و ناکامی‌هایی که نصیب دولت آمریکا شد، ماحصل مقاومتی است که ملت ایران سرلوحه تمام برنامه‌ها و فعالیت‌ها قرار داده است؛ لذا پس از این هم مسیر مقاومت را ادامه خواهیم داد و به هیچ عنوان با دولتمردان آمریکا مجددا مذاکره نخواهیم کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در خصوص برجام و تامین منافع خود نیز کوتاه نخواهیم آمد و با توجه به عدم‌تعهدپذیری اروپایی‌ها در توافق برجام، گام سوم کاهش تعهداتمان در این قرارداد را قاطعانه برخواهیم داشت، زیرا اقدام عملی از سوی طرف‌های مقابل ندیدیم.

این نماینده خانه ملت تصریح کرد: جمهوری اسلامی در اجرای تصمیم‌هایی که در ارتباط با برجام و شرایط منطقه و روابط با کشورهای دیگر اتخاذ کرده، قاطعانه عمل می‌کند، آزادی نفتکش گریس1 در نتیجه مقاومت نیز ما را در اجرای تصمیم‌های خود مصمم‌تر کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها