معاون وزیر ارشاد: بیش از یک هزار شهر کشور سینما ندارند

رئیس سازمان سینمایی سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه باید پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را به کمک حوزه‌های فرهنگی انجام دهیم، گفت: بیش از یک هزار شهر کشور سینما ندارند.
کد خبر: ۳۵۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ - 29August 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «حسین انتظامی» معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در آئین بهره برداری از شش سالن سینمایی که به همت بخش خصوصی همزمان با هفته دولت در شهرستان فردیس برگزار شد، اظهار داشت: اگر چه هفته دولت بهانه‌ای برای افتتاح پروژه‌ها و ارائه خدمات به مردم است اما وظیفه خود می‌دانم از زحمات تمامی افراد و دولتمردان تشکر کنم.

رئیس سازمان سینمایی سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بیش از یک هزار شهر کشور سینما ندارند، اذعان کرد: هرچه به توسعه زمینه‌های فرهنگی کمک کنیم به غنی‌تر شدن زیست اجتماعی کمک خواهد شد؛ باید پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را به کمک حوزه‌های فرهنگی انجام دهیم.

انتظامی با تأکید بر ضرورت توجه به مدیریت بانوان در سطح جامعه، اظهار کرد: هرچه از نیرو و توان بانوان بیشتر استفاده کنیم به پیشرفت و ترقی نزدیک‌تر خواهیم شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها