وزارت کشور فلسطین در غزه خبر داد؛

خنثی‌سازی یک طرح جنایتکارانه در غزه

وزارت کشور و امنیت داخلی فلسطین در نوار غزه از خنثی‌سازی یک طرح جنایتکارانه در غزه خبر داد و گفت که تحقیقات در مورد انفجارهای اخیر در شهر غزه پیشرفت زیادی داشته است.
کد خبر: ۳۵۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ - 30August 2019

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت کشور و امنیت داخلی فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که تحقیقات در مورد انفجارهای اخیر در شهر غزه پیشرفت زیادی داشته است.

«ایاد البزم» سخنگوی این وزارتخانه در اظهاراتی مطبوعاتی اظهار داشت: سرویس های امنیتی در غزه توانستند یک طرح جنایتکارانه و توطئه آمیز خطرناک را خنثی کنند.

وی اشاره کرد که هدف از این طرح خطرناک، ضربه زدن به بافت جامعه‌ای و برهم زدن روابط گروه های فلسطینی به منظور ایجاد ناامنی و هرج و مرج در این باریکه بود.

البزم گفت: سرویس‌های امنیتی غزه توانستند جزئیات این طرح را افشا کنند و کسانی که پشت این توطئه قرار داشتند، شناسایی شدند و بزودی جزئیات کامل آن برای عموم ملت فلسطین اعلام خواهد شد.

بنا بر این گزارش، وزارت کشور و امنیت فلسطین بامداد چهارشنبه گذشته از شهادت سه نیروی پلیس فلسطینی و زخمی شدن شماری دیگر در دو انفجار مقابل مراکز پلیس در غرب شهر غزه خبر داد.

هزاران فلسطینی روز گذشته پیکر این سه شهید را تشییع کردند.

موسی ابومرزوق عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس روز گذشته اعلام کرد که سرویس‌های امنیتی فلسطینی در غزه اعضای تیم ۱۰ نفره‌ای را که مسئول انفجارهای اخیر در شهر غزه بود، بازداشت کرده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار