سرهنگ فضلی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

صیانت از آرمان‌های شهدا و ارتقای خدمات، رضایت مردم را افزایش می‌دهد

فرمانده سپاه خاش گفت: صیانت از آرمان‌های شهدا و ارتقای خدمات، رضایت‌ مردم را به همراه دارد.
کد خبر: ۳۵۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ - 30August 2019

صیانت از آرمان‌های شهدا، ارتقای خدمات، رضایت مندی مردم را بالا می‌بردسرهنگ پاسدار «حسن فضلی» فرمانده سپاه خاش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، با اشاره به اینکه شهیدان پرچمدار حفظ اسلام و ارزشهای اسلام و انقلاب هستند اظهار داشت: صیانت از آرمان‌های شهدا، اجرای منویات رهبری و گام برداشتن در مسیر شاخص‌های ارتقای خدمات، رضایت‌مندی مردم را به همراه دارد.

سرهنگ فضلی بیان کرد: در گام دوم انقلاب باید نام و یاد شهیدان بیش از گذشته زنده و جاودانه بماند تا همگان با تاسی از رشادتهای رزمندگان اسلام و منش شهیدان شکوه و عظمت نظام اسلامی را به دنیا نشان دهند.

وی افزود: خانواده های معظم شهیدان از سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند که بهره گرفتن از ظرفیت‌های آنان سبب استحکام پایه‌های انقلاب اسلامی و ایجاد یاس در جبهه دشمنان می‌شود.

فرمانده سپاه خاش ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کنار فریضه امر به معروف و نهی از منکر و توجه به اصول و ارزشهای دینی و اسلامی برای کشور جاودانگی و عزت به همراه دارد.

سرهنگ فضلی گفت: بسیجیان و خانواده بزرگ سپاه به عنوان سربازان راه ولایت آماده جانفشانی و فداکاری و ایثار در راه مبارزه با مستکبران بوده و برای پایداری کشور و اسلام مقتدرانه در صحنه مقاومت و رزم حاضر هستند.

فرمانده سپاه خاش افزود: تمام اقشار جامعه باید با وحدت و همبستگی و یکپارچگی برای تامین اهداف نظام اسلامی و ایجاد یاس در جبهه دشمنان کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار