عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

پیوند نسل جوان با آموزه‌های دفاع مقدس از مهم‌ترین وظیفه مسوولان است

رسول خضری با تاکید بر تلاش همه‌جانبه مسوولان برای آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با آموزه‌های دوران دفاع مقدس، تحقق این امر را عامل مهمی در جهت خنثی سازی توطئه‌های دشمنان دانست.
کد خبر: ۳۶۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۰ - 22September 2019

پیوند نسل جوان با آموزه‌های دفاع مقدس از ارجح ترین وظیفه مسوولان استرسول خضری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، از دوران دفاع مقدس به عنوان سند حقانیت و مظلومیت کشورمان یاد کرد و اظهار داشت: دفاع مقدس نه‌تنها در این برهه از زمان،‌ بلکه برای همیشه در حافظه تاریخ ثبت و ماندگار خواهد شد؛ چراکه دشمن تا بن دندان مسلح با حمایت همه‌جانبه و متکی به همه قدرت‌های غربی و شرقی برای محو ارزش‌ و آرمان‌های‌های ملتی به ظلم قیام کرد که از سبک و سیره ائمه و معصومین (ع) اختباس گرفته است.

این مقام مسوول با توجه به اینکه در طول تاریخ، حق همواره بر باطل چیره بوده است، افزود: رزمندگان و شهدای ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با ارائه سبک زندگی متاثر از مکتب حسینی (ع) بالاترین خدمت را به جامعه اسلامی ارائه کردند.

وی گفت: دفاع مقدس یکى از درخشان‌ترین صحنه‌های نقش آفرینى ملت ما است و هنوز ناگفته‌های بسیارى وجود دارد که لازم است به صورت شفاف بیان شود تا نسل‌های آینده با ایثار و فداکارى ملت ایران و رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی از هیچ تلاشی برای صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دریغ نکردند، تصریح کرد: فداکارى و از جان گذشتگى در راه خدا و دین، نهایت رستگارى مومنان است و افرادی که جان خود را در راه دین و مقدسات فدا مى‏‌کنند، هم به سعادت ابدى مى‌‏رسند و هم شهادتشان سرچشمه الهام و الگوى فداکارى براى دیگران می‌شود.

خضری گفت: اقدام جدی مسوولان برای زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدای دوران دفاع مقدس نباید صرفا مختص به هفته دفاع مقدس باشد؛ لذا در طول سال، گرامی‌داشت و ارج نهادن به رزمندگان و شهدایی که از تمام هستی خود برای سرافزاری ملت و کشورمان گذشتند، امری واجب است.

نماینده مجلس شورای اسلامی حضور در جمع ایثارگران و رزمندگان را فرصتی ارزشمند و عامل مهمی در مسیر زنده نگه داشتن خاطرات دوران دفاع مقدس برشمرد و گفت: حضور در چنین نشست‌هایی موجب ایجاد انگیزه و قوت قلب مدیران می‌شود و آنان را برای خدمت‌رسانی شایسته به مردم آماده می‌کند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار