امام جمعه شهر دلوار:

شهید «دلواری» الگوی فرهنگ مجاهدت و مقاومت در برابر بیگانگان است

حجت‌الاسلام «علی زاهد دوست» از برگزاری همایش روز ملی مبارزه با استعمار در 12 شهریور خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این همایش شناساندن جامعه و معرفی شهید «رئیسعلی دلواری» به عنوان شهید مبارزه با استعمار و انتقال فرهنگ مجاهدت و مقاومت در برابر بیگانگان است.
کد خبر: ۳۶۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ - 31August 2019

شهید «رئیسعلی دلواری» الگوی فرهنگ مجاهدت و مقاومت در برابر بیگانگان است

حجت‌الاسلام «علی زاهددوست» امام جمعه شهر دلوار در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر اظهار داشت: بزرگداشت سردار مبارزه با استعمار شهید «رئیسعلی دلواری» خدمت ارزنده به مکتب اسلام و تشیع محسوب می شود.

وی با ابراز تأسف از عدم معرفی شهید رئیسعلی دلواری به افراد جامعه گفت: معرفی شهید «دلواری» به عنوان یک الگوی ارزشمند در جهان اسلام برای نسل جوان نیازمند و ضروری است.

امام جمعه شهردلوار با بیان اینکه شهید «رئیسعلی دلواری» متعلق به همه ملت ایران است خاطرنشان کرد: این شهید سردار والامقام جنوب در تاریخ اسلام همچون نگینی می‌درخشد.

زاهددوست معرفی شخصیت شهید دلواری به نسل جوان را تکلیف دانست و افزود: مبارزات این شخصیت الگوی ملت های مظلوم است.

امام جمعه شهر دلوار از برگزاری همایش روز ملی مبارزه با استعمار و بزرگداشت سردار شهید «دلواری»  در 12 شهریور با سخنرانی سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در شهر دلوار خبر داد و تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش شناساندن جامعه و معرفی «شهید رئیسعلی دلواری» به عنوان شهید مبارزه با استعمار و انتقال فرهنگ مجاهدت و مقاومت در برابر بیگانگان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار