حجت‌الاسلام ارزانی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

هنوز تاثیر رسانه بر خانواده ناشناخته است

رئیس ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گفت: تاثیر رسانه بر خانواده یک حوزه ناشناخته است و ما هنوز با قدرت رسانه ارتباط منطقی و درستی پیدا نکرده‌ایم.
کد خبر: ۳۶۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵ - 01September 2019

حجت‌الاسلام «حبیب‌الله ارزانی» رئیس ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، اظهار داشت: همایش «سبک زندگی و رسانه» که در حوزه خانواده توسط موسسه صراط المستقیم برگزار می‌شود کار بسیار ارزشمند و زیبایی است چراکه تاثیر رسانه بر خانواده یک حوزه ناشناخته است و ما هنوز با قدرت رسانه ارتباط منطقی و درستی پیدا نکرده‌ایم.

رئیس ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد افزود: حوزه سبک زندگی نیز یکی از دغدغه‌های ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در این همایش به آن پرداخته شده است. عرصه خانواده در این میان که در حوزه سبک زندگی ایرانی و اسلامی قرار می‌گیرد نیز یکی از مسائل بسیار مهم و ضروری است که باید تجدید نظری نسبت به آن اعمال شود.

وی به نظریه‌پردازی در خصوص رسانه، خانواده و سبک زندگی در همایش «سبک زندگی و رسانه» اشاره کرد و گفت: جایگاه رسانه و ارتباط آن با سبک زندگی ایرانی و اسلامی موضوعی است که کمتر مورد توجه قرار گرفته درحالی که ما قائلیم در دو حوزه گفتمان سازی و اطلاع رسانی می‌تواند رسانه تاثیرگذار باشد و این تاثیربسیار ارزشمند خواهد بود که باید به آن توجه بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار