سید حسن نصرالله:

اسرائیل باید بهای تجاوزاتش را بدهد/ واکنش حزب‌الله قطعی است

دبیرکل حزب‌الله لبنان با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی باید بهای تجاوزاتش را بدهد، گفت: پاسخ مقاومت این بار مانند عملیات‌های قبلی منحصر به مزارع شبعا نمی‌شود، بلکه ممکن است در هر جایی صورت بگیرد.
کد خبر: ۳۶۰۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰ - 31August 2019

اسرائیل باید بهای تجاوزاتش را بدهد/ واکنش حزب‌الله قطعی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان شنبه شب به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مجتمع سیدالشهدا (ع) در ضاحیه جنوبی بیروت سخنرانی کرد.

وی در سخنرانی امشب خود ابتدا درباره آخرین تحولات سیاسی داخلی لبنان و منطقه سخنرانی کرد و سپس به مراسم عاشورایی پرداخت.

سید حسن نصرالله گفت که لبنان از یکشنبه گذشته تاکنون در مرحله جدید و اوضاع خاصی به سر می‌برد و دشمن اسرائیلی نیز در حالت آماده‌باش در منطقه قرار دارد.

وی از مواضع رئیس جمهور لبنان، رئیس پارلمان و نخست‌وزیر و سایر مقامات لبنانی در حمایت از مقاومت تقدیر و تشکر کرد و گفت که مواضع واحد و رسمی کشور در برابر دشمن مساله بسیار مهمی است، چون باعث می‌شود که مردم تشویق به مقاومت شوند.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت که «ما از موضع رسمی لبنان که تجاوزگری اسراییل را نوعی اعلام جنگ به لبنان اعلام کرد، تقدیر و تشکر می‌کنیم».

دبیرکل حزب الله در ادامه به موضوع حملات پهپادی رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت اشاره کرد و پاسخ مقاومت این بار مانند عملیات‌های قبلی منحصر به مزارع شبعا نمی‌شود، بلکه ممکن است در هر جایی صورت بگیرد.

وی در ادامه تاکید کرد که پاسخ مقاومت از لبنان خواهد بود و شرطی برای اینکه از مزارع شبعا صورت بگیرد، وجود ندارد. اسرائیل باید بداند که آسمان لبنان به روی پهپادی آن باز نیست.

سید حسن نصرالله افزود: مقاومت شرایط، زمان و مکان مناسب برای هدف قرار دادن پهپادهای اسرائیلی در آسمان لبنان را می‌سنجد.

نصرالله اظهار داشت که مقاومت در چارچوب یک عملکرد و تاکتیک مشخص و بر اساس اراده و خواسته خود زمان و مکان مناسب برای پاسخگویی را انتخاب می‌کند.

دبیرکل حزب الله درباره جزئیات حملات پهپادی اخیر رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت گفت که پهپادی اول و دوم آن برای انجام ماموریت‌های انفجاری بود. دو پهپاد حامل مواد منفجره سقوط می‌کنند، اما پهپاد دیگر رژیم صهیونیستی می‌آید و اهداف مشخص را بمباران می‌کند.

وی خاطرنشان کرد که بهانه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی این است که به زعم خود کارخانه‌های تولید موشک نقطه‌زن ما را با موشک‌های نقطه‌زن خود هدف قرار داد، این در حالی است که مقاومت هیچ کارخانه تولید موشک‌های نقطه‌زن ندارد.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: من می‌گویم که موشک‌های کافی نقطه‌زن داریم، اما کارخانه تولید این موشک‌ها را نداریم، اما نتانیاهو به دنبال بهانه است که به لبنان حمله و جنگ جدیدی را به این بهانه راه‌اندازی کند.

وی تاکید کرد: دلیلی وجود ندارد که درباره پاسخ مقاومت به تجاوزات اسرائیل روشنگری شود. روش پاسخگویی ما را فقط تعدادی معدودی  می‌دانند.

سید حسن نصرالله گفت که پاسخ رژیم صهیونیستی داده می‌شود و در این خصوص تسامح نمی‌کنیم و تهدیدات علیه مقاومت هم مانع پاسخگویی نخواهد شد.

دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد که اگر پاسخ رژیم صهیونیستی داده نشود، زمینه برای انجام عملیات ترور در لبنان همانند عراق فراهم می‌شود.

سید حسن نصرالله گفت که آسمان لبنان باید برای اسرائیل ناامن شود. اگر آسمان لبنان به روی اسرائیلی‌ها باز باشد، رژیم صهیونیستی از دیگر پهپادهای حامل بمب استفاده می‌کند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها