بازخوانی اطلاعیه فرماندهان دفاع مقدس در برپایی یک راهپیمایی هشتصدکیلومتری؛

لزوم آمادگی جهانیان برای برگزاری «راهپیمایی میلیونی از کربلا تا قدس»

ما فرماندهان دفاع مقدس به همه مسلمانان و جهانیان پیشنهاد می‌کنیم که آمادگی لازم برای برگزاری یک راهپیمایی میلیونی و بین‌المللی از کربلا تا قدس را در خود فراهم سازند.
کد خبر: ۳۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲ - 13December 2014

لزوم آمادگی جهانیان برای برگزاری «راهپیمایی میلیونی از کربلا تا قدس»

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، اول مردادماه امسال و در بحبوحه حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه بود که جمعی از فرماندهان عالی دفاع مقدس طی اطلاعیهای ضمن دفاع از مردم مظلوم غزه، تاکید کردند که رژیم صهیونیستی با حمله به غزه دست به قمار بزرگ زده است که نتیجه آن جز شکست نیست.

نکته مهمی که در این اطلاعیه ذکر شده بود، اشاره به راهپیمایی بیست میلیون نفری نجف تا کربلا و لزوم آمادگی ملتهای مسلمان و جهانیان برای برگزاری یک راهپیمایی میلیونی و بینالمللی از کربلا تا قدس بود.

امروز در روزی که بیش از 20 میلیون زائر مسیر نجف تا کربلا را با پای پیاده پیمودهاند و بزرگترین اجتماع بشری را رقم زدهاند به بازخوانی این اطلاعیه میپردازیم:

راهپیمایی میلیونی از کربلا تا قدس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محسن رضایی اطلاعیه فرماندهان دفاع مقدس تحت عنوان «از زیارت تا زیارت» در محکوم کردن جنایات صهیونیستها در سرزمین فلسطین به شرح زیر صادر شد:

"بسماللهالرحمنالرحیم"

ملت شریف وبزرگ ایران، آزادیخواهان جهان

حوادث اخیر غزه نشان داد که خونریزی و کشتار و جنایت جزئی از ذات دولت اشغالگر صهیونیستی شده است. قریب هفتاد سال است که رژیم اشغالگر قدس فلسطینیها را قتل عام میکند، به زندان میافکند. شهرها و روستاها را به محاصره درمیآورد. امروز نیز بیش از دو هفته است که در غزه یکی ازفجیعترین جنایات اسرائیل جریان دارد. هفتصد شهید و پنج هزار زخمی، بیانگر نسلکشی جدیدی در جهان است. قطعا این آخرین جنایات اسرائیل در فلسطین نخواهد بود. ازطرف دیگر صهیونیستها و اسرائیل، خود، کانون و مرکز بیثباتی و ناامنیهای عراق و سوریه که منجر به کشته شدن بیش از صد هزار و مجروح شدن دویست هزار نفر از مردم منطقه شده است، میباشند.

آزادیخواهان و وجدانهای بیدار عالم

منتظر دولتهای به خواب رفته و محافظهکار جهان نباشید و با یک ابتکار انقلابی به خونریزی و جنایات هفتادساله رژیم صهیونیستی پایان دهید. آیا نباید به قریب هفتاد سال جنایت و کشتارپایان داد؟ آ یا نباید  نسلکشی هزاران انسان بیگناه را خاتمه داد؟ آیا ادامه این خونریزیها و سکوت در مقابل آن، زندگی مردم جهان را به خطر نمیاندازد؟ امنیت انسانها را خدشهدار نمیسازد؟ زندگی جامعه جهانی را تلخ نمیکند؟

در رابطه با حادثه جاری غزه اعلام میکنیم که رژیم صهیونیستی اشتباه بزرگی مرتکب شده است. آنها فکر میکنند با ایجاد حوادثی در سوریه و عراق و بی ثباتی در کشورهای اسلامی، فرصت جدید و مناسبی برای آزمایش شانس خود بدست آوردهاند یا فکر میکنند دولتهای امریکا و اروپا به دلیل درگیری در اکراین، درخاورمیانه در موضع ضعف قرار دارند و آنها به ناچار از جنایات اسرائیل حمایت میکنند. باید گفت که صهیونیستها دست به قمار بزرگی زدهاند که قطعا با شکست مواجه خواهد شد. هشدار میدهیم که هرچه سریعتر به جنایات و کشتار و محاصره غزه پایان دهند قطعا عواقب این حوادث برعهده صهیونیستها و دولت آمریکا خواهد بود. فرزندان مقاومت و رزمندگان اسلام، درسی فراموش ناشدنی به صهیونیستها خواهند داد. جوانان شهادتطلب فلسطینی بزودی انتفاضه جدیدی را خلق خواهند کرد. ما به رزمندگان فلسطینی اعلام میکنیم که شما تنها نیستید. تمام مسلمانان جهان از شما حمایت میکنند به مقاومت خود ادامه دهید و مطمئن باشید پیروزی بحول قوه الهی، از آن شماست.

ما فرماندهان دفاع مقدس از همه مسلمانان و جهانیان میخواهیم در راهپیمایی روز قدس بسیار باشکوه و گستردهتر از گذشته شرکت کنند از ملتها و دولتهای خود بخواهند که  با فشار به رژیم اشغالگر قدس و تحریم بینالمللی این رژیم، صهیونیستها را از حمله به غزه پشیمان کنند. از سوی دیگر پیشنهاد میکنیم که آمادگی لازم برای برگزاری یک راهپیمایی میلیونی و بینالمللی از کربلا تا قدس را در خود فراهم سازند.

مسلمانان جهان و پیروان سایر ادیان الهی از مسیحی تا یهودی میتوانند در این راهپیمایی بزرگ و تاریخی و با شعار پیروزی خون بر شمشیر و بدون نیاز به حمایت و دخالت دولتها به حیات ننگین و ضد بشری صهیونیزم درفلسطین پایان دهند. این راهپیمایی بزرگ هشتصد کیلومتری، ازکربلا تا قدس، سیل خروشانی به راه میاندازد که برای همیشه منطقه را از وجود صهیونیستها پاک خواهد کرد.

هدف از این راهپیمایی، زیارت اماکن مقدس و قبله اول مسلمین خواهد بود؛ ولی همین راهپیمایی با شعارهای انقلابی و مشتهای گره کرده، برای همیشه اسرائیل را دفن میکند. نباید فراموش کرد که ملت ایران تنها بادست خالی و با راهپیماییهای خود تانکها و سلاحهای رژیم پهلوی را ازکار انداخت. شعار ملت ایران همواره  پیام حضرت  سیداشهدا(ع) یعنی پیروزی خون بر شمشیر بوده و خواهد بود.

راهپیمایی بیست میلیون نفری نجف تا کربلا و چند میلیون نفری حاجیان درمراسم حج، واقعهایی ماندگار است که هر سال تکرار میشود. بدیهی است حرکت قریب به ده ملیون نفر درراهپیمایی "زیارت تا زیارت" از کربلا تا قدس بهعنوان واقعهایی جاودان در تاریخ مبارزات مسلمین ثبت خواهد شد.

 

جمعی از  فرماندهان دفاع مقدس

محسن رضایی، محمدعلی جعفری، علی شمخانی، رحیم صفوی، غلامعلی رشید، قاسم سلیمانی، محمدباقرقالیباف، مصطفی ایزدی، محمد باقری، محمدباقر ذوالقدر، محسن رفیق دوست، حسین سلامی، اسماعیل احمدی مقدم، احمد وحیدی، احمد غلامپور، غلامحسین بشردوست، عباس محتاج، مرتضی قربانی، علی فدوی، محمدپاکپور، محمدکوثری، علی فضلی، سیدمحمدحجازی، عبدالمحمدرئوفی، مرتضی صفاری، حسین همدانی، محمدجعفر اسدی، حسن رستگارپناه، غلامرضا جلالی، یعقوب زهدی، غلامرضا جعفری، علی شمشیری، کوسه چی، فتح الله جعفری، علی اکبر احمدیان، اسدالله ناصح، یزدان، غلامرضا محرابی، علی عبدالهی، نبی رودکی، مهدی ربانی و محمدجعفری.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار