همزمان با تاسوعای حسینی؛

پیکر شهید «رضاعلی ابراهیم‌نژاد» در بابل تشییع می‌شود

«مرتضی رمضانی» از برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید «رضاعلی ابراهیم‌نژاد» همزمان با تاسوعای حسینی در بابل خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲ - 02September 2019

پیکر شهید «رضاعلی ابراهیم‌نژاد» در بابل تشییع می‌شود«مرتضی رمضانی» فرمانده سپاه بابل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری از شناسایی پیکر بسیجی شهید «رضاعلی ابراهیم‌نژاد» خبر داد و اظهار داشت: پیکر این شهید پس از 33 سال به تازگی در منطقه عملیاتی شلمچه تفحص شد.

وی از تشکیل ستاد برگزاری مراسم این شهید در بابل خبر داد و افزود: پیکر شهید در روز شنبه 16 شهریور در معراج الشهدای تهران تحویل سپاه ناحیه بابل خواهد شد.

رمضانی زمان وداع با پیکر شهید ابراهیم‌نژاد را یکشنبه 17 شهریور اعلام کرد و ادامه داد: این مراسم ساعت 17 بعد از ظهر در حسینیه سپاه بابل برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: پیکر شهید «رضاعلی ابراهیم‌نژاد» دوشنبه 18 شهریور همزمان با تاسوعای حسینی در اجتماع بزرگ عزاداران حسینی بابل تشییع و سپس در گلزار شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه بابل عنوان کرد: بسیجی شهید «رضاعلی ابراهیم‌نژاد» کارمند بیمارستان شهید بهشتی بابل بود که اسفندماه سال 1365 در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید و پیکر پاک و مطهرش پس از 33 به زادگاهش بابل بازگشت.

رمضانی با بیان اینکه از شهید ابراهیم‌نژاد یک فرزند دختر به یادگار مانده است، گفت: پدر و مادر شهید نیز در قید حیات نیستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها