مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران عنوان کرد؛

روایت ناگفته‌های جنگ از زبان همسران سرداران شهید مازندران

«سمیه قاسمی طوسی» گفت: زنانِ سرداران و شهدای شاخص استان که دوشادوش همسران خود در جبهه‌ها حضور داشتند و تجربیات و خاطراتی از این دوران را با خود به همراه دارند به عنوان راوی به بیان خاطرات آن دوران خواهند پرداخت.
کد خبر: ۳۶۰۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ - 03September 2019

روایت ناگفته‌های جنگ از زبان همسران سرداران شهید مازندران«سمیه قاسمی طوسی» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، به نقش زنان و بانوان در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: زنانِ سرداران و شهدای شاخص استان که دوشادوش همسران خود در جبهه‌ها حضور داشتند و تجربیات و خاطراتی از این دوران را با خود به همراه دارند به عنوان راوی به بیان خاطرات آن دوران خواهند پرداخت.

رییس کمیته بانوان بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان مازندران بر ضرورت تبیین نقش زنان در دوران دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان، تأکید کرد و گفت: بانوان به‌ عنوان بازماندگان دوران هشت سال دفاع مقدس با بیان مسائل آن دوران می‌توانند اذهان مردم به‌ ویژه نسل جوان و نوجوان را روشن کنند.

این مسئول به تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان اشاره کرد و افزود: کمیته بانوان این ستاد همچون سال‌های گذشته با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و ... به فعالیت خواهد پرداخت.

وی ضمن برشمردن برنامه‌های این مناسبت، برگزاری همایشی با محوریت روایت خاطرات همسران شهدای شاخص مازندران را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: این مراسم در ساری برگزار می‌شود که بیان بخش‌های ناگفته جنگ از زبان همسران سرداران شهید روایت خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران بر ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌های آن به نسل‌های آینده تأکید کرد و یکی از راه‌های انتقال ماندگار این ارزش‌ها را ساخت و تولید فیلم بیان کرد و گفت: مجموعه‌های فرهنگی برای انتقال این حماسه‌ها و رشادت‌ها پای کار بیایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها