حجت الاسلام حاجی صادقی:

دشمنان می‌خواهند قلمرو دین را محدود و برای خود بی‌خطر کنند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمنان با ترویج اهل سنت تکفیری و شیعه افراطی در صدد جایگزین نمودن اسلام هستند.
کد خبر: ۳۶۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵ - 14December 2014

دشمنان می‌خواهند قلمرو دین را محدود و برای خود بی‌خطر کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی طی سخنانی در جمع سرمربیان حلقات صالحین بسیج فرهنگیان کشور در قم با تسلیت ایام عزاداری اربعین حسینی(ع) ابراز داشت: عاشورا شروع بی پایان و طلوع بی غروب است که تکمیل و اتمام آن توسط امام زمان(عج) انجام خواهد شد.

وی با اشاره به عزاداری اربعین گفت: این مراسم شکوهمند فقط اختصاص به امام حسین(ع) دارد و برای هیچیک از اولیاء دین موضوع برپایی مراسم اربعین مطرح نشده است.

استاد حلقات صالحین بسیج فرهنگیان کشور با بیان مضمون فراز "مع الحسین(ع) و اصحاب الحسین(ع)" از زیارت عاشورا، گفت: حضور در جبهه سیدالشهدا(ع) و تعلق به آن بسیار اهمیت دارد و تاکید شده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه سخنان خود به موضوع مهندسی حکومت دینی پرداخت و خاطرنشان ساخت: دشمنان به این نتیجه رسیده اند که هر چه دست و پای اسلام را می برند تمام نمی شود، لذا باید از راه نرم افزاری جلو رشد آن را گرفت.

وی افزود: آنها همزمان از بیرون موج اسلام هراسی راه می اندازند و از درون هم به دنبال تحقق اسلام جایگزین هستند.

حاجی صادقی ادامه داد: دشمنان اسلام، اسلام تکفیری را در بین اهل سنت مطرح میکنند، در میان شیعیان تشیع افراطی به راه انداخته و می خواهند دو جبهه را در مقابل هم قرار دهند و در کشورهای فاقد تحرک در بین روشنفکران، اسلام سکولار و اسلامی که برایشان زهر نداشته و در تقابل با اسلام ناب باشد، ترویج میدهند و کارگردان هر سه پروژه یکی است.

وی با نقل سخن یک خبرنگار آمریکایی مبنی بر اینکه شیعه را هر چه بکشند، زیادتر می شود، ابراز داشت: دنیا به این نتیجه رسیده که نمیشود در جامعه دین نباشد، لذا دشمنان مصمم شدند قلمرو دین را محدود و آن را بی خطر کنند همان کاری که بنی امیه انجام دادند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: نباید گفت که دموکراسی اسلامی چون شیوهای از حکومت است پس بر سکولاریسم استوار است؛ مقام معظم رهبری فرمودند دموکراسی اسلامی یعنی مردم سالاری دینی.

حاجی صادقی در فراز پایانی سخنان خود به بیان موضوع ولایت در اسلام پرداخت و بخش هایی از کتاب فلسفه و نظام سیاسی اسلام -تالیف وی- با حضور سرمربیان صالحین بسیج فرهنگیان مورد بررسی قرار گرفت. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار