واعظی از نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان صنعت غذایی بازدید کرد

رئیس دفتر رئیس جمهور از نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت غذایی بازدید کرد.
کد خبر: ۳۶۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶ - 03September 2019

واعظی از نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان صنعت غذایی بازدید کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور عصر امروز در بازدید از نمایشگاه شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت غذایی که در حاشیه گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش ‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت غذایی در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شده است، با توضیح مسئولان و مدیران این صندوق در جریان روند حمایت‌ها از شرکت های دانش بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت غذایی کشور قرار گرفت.

رئیس دفتر رئیس جمهور در این بازدید در فضایی صمیمی با مدیران و صاحبان شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های دانش بنیان صنعت غذایی گفت‌وگو کرد و در جریان مسائل، مشکلات و راهکارهای آنان قرار گرفت.

واعظی همچنین از کارگاه های آموزشی اولین مدرسه تابستانی فناوری اطلاعات که در راستای آموزش نوجوانان و جوانان در زمینه برنامه‌نویسی پروژه محور با رویکرد ورود به بازار کار در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شده است، بازدید و با توضیح مربیان و مسئولان با چگونگی کار این کلاس‌ها و نحوه آموزش‌ها در آن قرار گرفت.

در این نمایشگاه با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور، ۵ تفاهم نامه و قرارداد همکاری به ارزش ۱۳۵ میلیارد ریال، میان شرکت‌های دانش بنیان و بنگاههای تولیدی مواد غذایی به امضا رسید.

گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش ‌بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت غذایی از ۱۰ تا ۱۲ شهریور در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد که طی آن ۱۴۰ قرارداد و تفاهم‌نامه به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیارد تومان میان شرکت‌های بزرگ صنعت غذایی و شرکت‌های دانش بنیان فعال در این حوزه منعقد شده است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار