عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

تجربه ملت ایران در دوران دفاع مقدس سوریه را نجات داد

علیرضا ابراهیمی با اشاره به الگوگیری مردم عراق و سوریه و دیگر ملت‌های آزاده منطقه و جهان از ایستادگی ملت بزرگ ایران در دفاع مقدس، گفت: تجربه ملت ایران در دوران دفاع مقدس سوریه را نجات داد.
کد خبر: ۳۶۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵ - 24September 2019

///«علیرضا ابراهیمی» عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: امنیت، اقتدار و استقلال ما در تمام عرصه‌ها و به خصوص پیشرفت‌های چشم‌گیر در حوزه دفاعی مرهون فداکاری و ایثارگری‌های رزمندگان و شهدای دوران جنگ تحمیلی است؛ لذا اگر همت و غیرت رزمندگان و شهدا در مسیر صیانت از تمامیت ارضی و ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی نبود، امروز وضعیت کشورمان وضعیت اسفناکی بود.

وی افزود: ایران امروز، در منطقه و در قیاس با کشورهای مختلف جهان، امنیتی مثال زدنی دارد که تمام این افتخارات از برکات انقلاب و ازخودگذشتگی و فداکاری‌های رزمندگان اسلام است. 

این مقام مسوول با تاکید بر تلاش مسوولان برای زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: مسوولان باید با الگوگیری از آموزه‌های دفاع مقدس و هم‌چنین پیروی از سبک و سیره رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی صرفا برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش و اقدام کنند؛ لذا تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری برخی مسوولان به هیچ عنوان زیبنده انقلاب اسلامی و مورد رضایت شهدا نیست.

ابراهیمی با بیان اینکه عبارت «ما هرچه داریم مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا است»، یک شعار نیست، گفت: ما مسوولان که خودمان را میراث‌دار رزمندگان و شهدای جنگ تحمیلی می‌دانیم، باید در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم؛ لذا اینکه برخی مسوولان تظاهر به دیانت و صیانت از ارزش‌های جنگ تحمیلی می‌کنند و در باطن به واسطه پست و مقامی که دارند برای رفاه حال خود و خانواده‌شان کار و تلاش می‌کنند، از بزرگترین آفت‌های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه در راه دفاع از کشور و صیانت از انقلاب و دستاوردهای عظیم آن، خون‌های فراوانی تقدیم اسلام کرده‌ایم، افزود: پیروزی انقلاب و ایستادگی رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی از افتخارات ایران اسلامی است که نباید بگذاریم تحت هر شرایطی به دست فراموشی سپرده شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به الگوگیری مردم عراق و سوریه و دیگر ملت‌‌های آزاده منطقه و جهان از ایستادگی ملت بزرگ ایران در دفاع مقدس، بیان کرد: مکتب مقاومت شهدا و ملت ایران، سوریه را نجات داد.

این مقام مسوول، رسیدگی به امور ایثارگران و جانبازان را از مهم‌ترین وظایف مجلس شورای اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: نه‌تنها فراکسیون‌های ایثارگران وشاهد بلکه تمام فراکسیون‌های مجلس باید دغدغه دفاع مقدس را داشته باشند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار