آخرین وضعیت ساخت پروژه مجتمع بقیه‌الله (عج) تشریح شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ از پیشرفت ۸۷ درصدی پروژه بقیه‌الله (عج) تا شهریور خبر داد.
کد خبر: ۳۶۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ - 07September 2019

آخرین وضعیت ساخت پروژه مجتمع بقیه الله (عج) تشریح شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران با بیان اینکه پروژه مجتمع بقیه الله (عج) به لحاظ اهمیت بالا، به صورت مستمر رصد می‌شود، اظهار داشت: در بازدید‌هایی که به شکل مرتب انجام می‌شود، علاوه بر نظارت بر روند پیشرفت کار، موانع موجود شناسایی و در نشست‌هایی با حضور متولیان امر راهکار‌های لازم برای رفع موانع ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی کل پروژه تا پایان مرداد سال جاری 87/47 درصد بوده است، گفت: ساخت این پروژه از سال ۹۱ در زمینی به مساحت ۳۲ هزار و ۸۷۵ مترمربع و زیربنای ۲۸ هزار و ۱۴۸ متر مربع و در چهار ساختمان مجزا آغاز شد. همچنین سه ساختمان ورزشی (B۳)، توانبخشی و استخر تفریحی (B۱) و آمفی تئاتر و پارگینگ (B۴) صد درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ خاطرنشان کرد: ساخت ساختمان اقامتی (B۲) و محوطه سازی نیز ۷۵ درصد پیشرفت داشته که با تامین اعتبار لازم تا پایان سال جاری این پروژه به طور کامل افتتاح خواهد شد.

نصیری احداث این پروژه برای جانبازان را افتخار بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ دانست و افزود: در پروژه بقیه الله (عج) تمام امکانات رفاهی و تجهیزات لازم برای جانبازان ۷۰ درصد در نظر گرفته شده است تا این عزیزان با هیچ مشکل و کمبودی مواجه نشوند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها