نماینده حماس در ایران در گفت و گو با دفاع پرس:

برد موشک های مقاومت به 160 کیلومتر می رسد/وحدت میان گروه های فلسطینی؛مهم تر از تجهیزات نظامی

نماینده حماس در ایران با اشاره به ترور اخیر وزیر فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی گفت: در شرایط کنونی وحدت میان گروه های فلسطینی از موشک و تجهیزات نظامی مهمتر است.
کد خبر: ۳۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲ - 16December 2014

برد موشک های مقاومت به 160 کیلومتر می رسد/وحدت میان گروه های فلسطینی؛مهم تر از تجهیزات نظامی

اشاره: «زیاد ابوعین» وزیر فلسطینی در امور دیوار حائل و شهرکسازی در پی تظاهراتی که در رامالله در اعتراض به شهرکسازی رژیم اسرائیل شکل گرفت به شهادت رسید.

وزیر امور دیوار حائل و شهرکسازی که در بین تظاهراتکنندگان حضور داشت در پی ضربه قنداق تفنگ یک سرباز صهیونیستی ابتدا دچار حالت خفگی شد اما پس از دقایقی به شهادت رسید.

دکتر خالد قدومی نماینده جنبش جهاد اسلامی حماس در ایران پیرامون ترور وزیر فلسطینی زیاد ابوعین توسط رژیم صهیونیستی که اخیرا در فلسطین انجام شد به خبرنگار بین الملل دفاع پرس گفت: در ابتدا وظیفه خود می دانم که به خانواده شهید زیاد ابوعین تسلیت و تعزیت بگویم و از خدای سبحان برای آن شهید علو درجات و برای خانواده وی صبر و اجر می خواهم.

وی ادامه داد: به نظر من مسائلی که امروز فلسطین با آن روبروست را می توان به سه بخش تقسیم کرد اول آنکه رژیم صهیونیستی بر اساس چهره واقعی خود فلسطینی ها را به قتل می رساند و برای او فرقی نمی کند که این فلسطینی دیپلمات باشد سیاسی، نظامی و یا یک فلسطینی عام حتی اسراییل میان اینکه فرد مورد نظرش عضو حماس هست و یا فتح فرقی نمی گذارد.

قدومی پیرامون  نکته دوم درباره تحولات فلسطین گفت: برادران ما در فلسطین زیر سلطه اشغالگران هستند و با مشکلات زیادی زندگی می کنند اما در راه شهدا و حفظ خون آنها مقاومت می کنند.

نماینده حماس در تهران اظهار کرد: مسئله دیگری که باید مورد توجه باشد این است که وحدت ما مهمتر از سلاح و مهمتر از سایر تجهیزات نظامی مانند موشک است بنابراین در برابر رژیم صهیونیستی باید متحد باشیم و وظیفه ما است که انتقام خون شهدا را بگیریم.

قدومی پیرامون انتفاضه جدید در فلسطین گفت: راه مقاومت طولانی است و تاکنون به بخش هایی از اهداف خود دست یافیتیم و بر نوار غزه تسلط داریم و یکی از نتایج آن شکست ارتش اسطوره ای اسراییل است در تاریخچه رویارویی ارتش های نظامی با اسراییل شاهد ان بودیم که توان مقاومت بیش از دو روز را در برابر اسراییل نداشتند اما غزه در جنگ اخیر بیش از دوماه مقاومت کرد.

وی گفت: در عرصه نظامی موشک های اولیه ما 5 کیلومتر برد داشت اما امروز برد موشک های مقاومت به 160 کیلومتر هم می رسد.ما در عرصه مقاومت تنها شروع کردیم اما امروز ایران اسلامی و کشورهای دیگر پای کار هستند مقاومت عنصر قوی است که هیچ کس نمی تواند آن را نادیده بگیرد.

نماینده حماس در ایران خاطرنشان کرد: دشمن صهیونیستی مذبوحانه تلاش کرد مسجد الاقصی را تقسیم کند اما ما امروز شاهد حضور یک هزار نگهبان شبانه روزی در این مسجد هستیم که از ورود صهیونیست ها جلوگیری می کنند.مسیر ما طولانی است و در مسیر صحیح هستیم و نتایج نهایی آن را در آینده شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار