عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

میدان دادن به جوانان انقلابی راه حل مشکلات کشور است

محمدعلی پورمختار اعتماد به نسل جوان و باور قلبی مسوولان به ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه آن‌ها را عامل مهمی در کاهش مشکلات جاری کشور دانست.
کد خبر: ۳۶۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ - 14September 2019

میدان دادن به جوانان انقلابی راه حل مشکلات کشور استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمدعلی پور مختار، نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی پیرامون استیضاح احتمالی وزیر صمت، گفت: کشور در حال حاضر نیاز به وحدت بیشتری دارد، بنابراین ما باید کمک‌حال وزارتخانه‌ها باشیم به‌ویژه وزارت صمت که وزارتخانه بزرگ و پرمشکلی است.

او ادامه داد: تا جایی هم که ما شاهدیم آقای رحمانی پیگیر مشکلات بودند و در تلاش هستند که مسائل و معضلات پیشرو را حل و فصل کنند که این موضوع در سفرهای استانی ایشان کاملاً به چشم می‌آید.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به عملکرد خوب وزیر صمت در مدت زمان کوتاهی که در این سمت حضور دارند، اضافه کرد: به‌نظرم اصلاً قابل توجیه نیست که در این شرایط بخواهیم حتی بحث استیضاح را مطرح کنیم چون قطعاً باید قبل از هر چیز ببینیم چه کسی بهتر از آقای رحمانی می‌تواند این سمت را بر عهده بگیرد و در حل مسائل عملکرد بهتری داشته باشد. بنابراین در این برهه بنده اصلاً این کار را به صلاح نمی‌بینم و برگه طرح استیضاح را هم امضا نکردم.

پورمختار در ادامه با تاکید بر جوان‌گرایی در ارکان اکثر نهادهای دولتی گفت: استفاده از نیروهای جوان طبق سفارش‌های رهبری باید در تمام سطوح کشور مورد توجه قرار بگیرد، چرا که جوانان، هم انگیزه برای کار بیشتری دارند و هم قطعاً به مسائل روز آگاه هستند. ما پیش از این هم در تاریخ کشورمان ثابت کرده‌ایم که هرجا از جوانان سود بردیم به نفعمان بوده است. برای مثال ما در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور جوانان توانستیم برابر دشمن به‌خوبی ایستادگی کنیم و حقیقتاً جوانان در جریان جنگ تحمیلی سنگ‌تمام گذاشتند.

وی افزود: خوشبختانه در دولت دوازدهم نیز ما در برخی نهادها شاهد جوان‌گرایی بودیم که وزارت صمت نیز در این زمینه پیشگام‌تر بوده که امیدوارم با حضور آقای رحمانی در وزارتخانه این روند همچنان ادامه یابد.

او در پایان در خصوص سابقه وزیر صمت در مجلس گفت: آقای رحمانی جزو قوی‌ترین وزرا هستند که با نمایندگان هم ارتباط خوبی را برقرار کردند. علاوه بر خودشان حتی معاون پارلمانی وزارت صمت هم قبلاً از نماینده‌های مجلس بودند که هرچند این موضوع به‌تنهایی ملاک مناسبی برای حمایت نیست ولی چون شناخت خوبی نسبت به عملکرد آقای رحمانی دارم، بعید می‌دانم حتی استیضاح در این ماه‌های پایانی مجلس عملی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار