مدیرکل حفظ آثار خراسان رضوی:

تقویت گفتمان مقاومت موجب ناامیدی دشمنان می‌شود

سردار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» گفت: تقویت و ترویج گفتمان مقاومت، دفاع مقدس و تکریم شهید و شهادت در جامعه، باعث استحکام پایه­‌های نظام خواهد شد و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۶۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ - 15September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از مشهد، نشست جمعی از مسوولان روابط عمومی دستگاه‌­های اجرایی استان خراسان رضوی با هدف برنامه‌ریزی و هماهنگی بیشتر در راستای برگزاری باشکوه‌­تر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز در مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌­زاده در این نشست با بیان اینکه دفاع مقدس امتداد محرم است، اظهار داشت: در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و حماسه جاوید ملت بزرگمان در این عصر و زمان، باید به الگوها و روش‌­هایی که چند صد سال در کشور برای زنده نگه داشتن محرم مورد استفاده قرار می­‌گیرد، تأسی کنیم.  

وی افزود: گرامیداشت محرم مربوط به امروز و دیروز نیست. هر چند گرامیداشت حرکت عاشورایی اباعبدالله­‌ الحسین (ع) با استفاده از تکنولوژی روز، روز آمد شده ولی آنچه مهم است موضوع و محتوا است. محتوا ثابت است. ایثار، از خودگذشتگی و جهاد در راه خدا تا سرحد فدای جان محتوای اصلی هستند.

این مسوول خاطر نشان کرد: برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید این محتواهای اصلی و ارزش‌­های اساسی با بهره‌­گیری از تکنیک‌­ها و تکنولوژی­‌های­ روز تبلیغ شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در ادامه به اهمیت مقاومت به عنوان راهبرد اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: تقویت و ترویج گفتمان مقاومت، دفاع مقدس و تکریم شهید و شهادت در جامعه، باعث استحکام پایه­‌های نظام خواهد شد و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی را به همراه خواهد داشت.

وی سپس بیانیه گام دوم انقلاب را منشور ادامه دفاع مقدس دانست و خاطر نشان کرد: در برنامه­‌هایی که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می­‌شود بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان محور حرکت دفاعی، جهادی و همچنین استقامت در مسیر انقلاب همواره مد نظر داشته باشید و با استفاده از ابزار روز در تبلیغ این منطق تلاش کنید.

یوسفعلی‌زاده در پایان گفت: گرامی­داشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت یاد و نام شهدا و ایثارگران فصل مشترک بین تمام جریانات سیاسی و تشکل­‌های اجتماعی است. دفاع مقدس میراثی است که برای ما به یادگار مانده است و آحاد مردم ایران اسلامی وظیفه دارند این میراث را گرامی بدارند.

در این نشست، مسوولان روابط عمومی دستگاه‌­های اجرایی برنامه‌­های شاخص دستگاه‌­ها را بیان کردند و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی نیز تأکیدات و توصیه­‌های لازم را در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه‌­ها بیان داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار