مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول خبر داد؛

اجرای صبحگاه مشترک نیروهای نظامی در پایگاه چهارم شکاری دزفول

بهزاد جولایی گفت: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در روز سوم مهر در محل پایگاه چهارم شکاری دزفول برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۲۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷ - 18September 2019

اجرای صبحگاه مشترک نیروهای نظامی در پایگاه چهارم شکاری دزفول

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول و دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه های ابلاغی هفته دفاع مقدس دریافت و به ادارات، دستگاه ها و نهادهای مختلف شهرستان ارائه شده تا نسبت به انجام آنها همت بگمارند.

جولایی با بیان اینکه متولی اجرای برنامه های دفاع مقدس شهرستان در سال گذشته ارتش بوده و در سال جاری بر عهده سپاه است، افزود: رژه نیروهای مسلح که از زمان انقلاب هرساله در روز نخست هفته دفاع مقدس برگزار می شد امسال برگزار نخواهد شد و مقرر شده که به صورت متمرکز در اهواز برگزار شود و به همین منظور گردان هایی از تیپ پیاده حضرت مهدی (عج) و تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول نیز برای حضور در این رژه به اهواز اعزام خواهند شد. 

وی تصریح کرد: همچنین مقرر شده تا صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در روز سوم مهر در محل پایگاه چهارم شکاری دزفول برگزار شود. 

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دزفول با بیان اینکه سپاه ناحیه دزفول برنامه های متعددی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نظر گرفته، گفت: لازم است تمامی ارگان های انتظامی و نظامی، دستگاه های اجرایی و خدماتی شهرستان در راستای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان دزفول همکاری لازم را با سپاه داشته باشند. 

به گزارش دفاع‌پرس؛ شهر مقاوم دزفول در هشت سال جنگ تحمیلی مورد اصابت ۱۷۶موشک دوربرد فراگ و اسکاد B قرار گرفت و دو هزار و ۶۰۰ شهید نیز تقدیم اسلام و انقلاب کرد و شهر نمونه مقاومت نام گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها