عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

خنثی شدن اقدامات ضداسلامی غربی‌ها با نمایش وحدت در پیاده‌روی اربعین

محمداسماعیل سعیدی گفت: مهم‌ترین مولفه برای آشفتگی و به چالش کشاندن اقدامات ضد اسلامی ابرقدرت‌های جهان، حفظ وحدت است.
کد خبر: ۳۶۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۱ - 20September 2019

///محمداسماعیل سعیدی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، در خصوص کینه‌ورزی دشمنان اسلام و تلاش‌ و برنامه‌ریزی‌های بی‌وقفه غربی‌ها برای تضعیف قدرت امت اسلامی اظهار داشت: در حقیقت حفظ و انسجام وحدت میان مسلمانان، تمام توطئه‌های دشمنان قرآن و اسلام را خنثی می‌کند؛ لذا مهم‌ترین مولفه برای آشفتگی و به چالش کشاندن دستورکارهای ضد اسلامی ابرقدرت‌های جهان، حفظ وحدت است.

این مقام مسوول با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع موکب‌داران عراقی، تلاش متولیان امر برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم پیاده‌روی عظیم اربعین را جهاد اکبر دانست و افزود: یکی از عوامل مهم در تقویت فرهنگ برادری و ارتقای وحدت میان امت اسلامی مسئله عظیم اربعین است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ابرقدرت‌های غربی که هدفی جز تضعیف قدرت امت اسلامی ندارند، از اوج وحدت مسلمانان در مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین به شدت وحشت دارند، افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود فرهنگ حسینی و حماسه اربعین را هدف قرار داده‌اند اما تلاش‌های آن‌ها در این مسیر راه به جایی نخواهد برد؛ چراکه اتحاد و همبستگی امت اسلامی و به خصوص ملت ایران و عراق توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، کم‌رنگ کردن حرکت ارزشی مراسم اربعین را از بزرگترین آرزوها و برنامه‌های غرب دانست و گفت: با وجود تهدیدات دشمنان اسلام خوشبختانه این حرمت عظیم، سال به سال باشکوه‌تر برگزار می‌شود و این نشان‌دهنده عشق خالصانه مردم به ائمه اطهار (ع) است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان اسلام از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به شیعیان و اعتقادات آن‌ها دریغ نمی‌کنند، گفت:‌ یکی از موثرترین راه‌های میان‌بُر برای حفظ و ارتقای وحدت میان مسلمانان، مراسم پیاده‌روی اربعین است که هر سال در قیاس با سال گذشته، باشکوه‌تر برگزار می‌شود؛ لذا متجلی شدن اوج وحدت امت اسلامی در مراسم راهپیمایی اربعین عامل مهم و بازدارنده‌ای در برابر اقدامات ضد اسلامی دشمنان است.

وی گفت: راهپیمایی عظیم اربعین نشانگر عمق نفوذ تفکر ظلم‌ستیزی و استقامت در برابر نظام سلطه است و البته از همه مهم‌تر همین حرکت میلیونی هم سبب ایجاد رعب و وحشت در میان دشمنان اسلام شده است.

این مقام مسئول با اشاره به نقشه دشمنان برای کم‌رنگ کردن مراسم اربعین حسینی، گفت: دشمنان از این موضوع بسیار هراس دارند و می‌دانند فراگیر کردن مکتب امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا، نابودی آن‌ها را به دنبال خواهد داشت؛ چراکه بزرگ‌ترین درس امام حسین (ع) به یاران و پیروان خویش، استکبارستیزی و مقابله با ظلم و ستم است.

سعیدی گفت: دشمنان اسلام و عاشورا باید بدانند که لحظه‌ای از شور و اشتیاق برای انجام این حرکت مقدس کم نشده است؛ بلکه روز به روز ملت‌ها مختلف تشنه راهپیمایی اربعین می‌شوند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها