امام جمعه مراغه:

مقاومت در برابر تهدیدها کاخ شیشه‌ای دشمنان را درهم می‌شکند

آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی گفت: مقاومت در برابر تهدیدها، کاخ شیشه‌ای دشمنان را درهم خواهد شکست و زمینه‌ساز پیروزی است.
کد خبر: ۳۶۲۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵ - 20September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، آیت‌الله «محمدتقی پورمحمدی» امام جمعه مراغه امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت تاکید کرد و اظهار داشت: در صورت وجود فرهنگ مقاومت، ایثار و فداکاری، دشمنان قسم خورده به اهداف شوم خود نرسیده و با ذلت و خواری شکست خواهند خورد.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: هشت سال دفاع مقدس تنها جنگی است که در طول تاریخ این مرز و بوم، با وجود خسارات فراوان و تقدیم هزاران شهید، وجبی از خاک کشورمان در تصرف متجاوزان نمانده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید داشت: امنیت امروز کشور را مدیون اقتدار نیروهای مسلح در عرصه‌های مختلف هستیم؛ مقاومت در برابر تهدیدها، کاخ شیشه‌ای دشمنان را درهم خواهد شکست و زمینه‌ساز پیروزی است.

وی ادامه داد: هدف انقلاب اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی بود که این تمدن با رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردم و نیروهای مسلح به وجود آمده و باید با تمام توان در نگهداری از آن کوشا باشیم.

پورمحمدی با اشاره به مورد اصابت قرار گرفتن تاسیسات نفتی آرامکو عربستان توسط یمنی ها گفت: متهم کردن ایران توسط آمریکا و مقامات سعودی ناشی از عجز آنان از مقاومت مردم مقاوم یمن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها