مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی خبر داد؛

برگزاری بیش از 3 هزار برنامه هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: امسال به مناسبت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی 3 هزار و 670 برنامه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ - 21September 2019

برگزاری بیش از 3 هزار برنامه هفته دفاع مقدس در خراسان شمالیسرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان شمالی با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امسال به مناسبت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی 3 هزار و 670 برنامه برگزار می شود که از این تعداد 105 برنامه محوری هستند.

وی عنوان کرد: در روز اول هفته دفاع مقدس 31 شهریور رژه نیروهای مسلح ارتش، سپاه، ناجا، هلال احمر و جهاد کشاورزی در بلوار مصلای شهرستان بجنورد برگزار خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: در تاریخ سوم مهر صبحگاه مشترک در محل سپاه جوادالائمه استان با حضور نیروهای سپاهی برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی عنوان کرد: همایش روحانیون در سوم مهر، همایش زنان در چهارم مهر و همایش پیشکسوتان در هفتم مهر با حضور سخنرانان کشوری برگزار خواهد شد.

امیری در ادامه از برگزاری همایش روحانیون اهل سنت خبر داد و افزود: این همایش در شهرستان رازو جرگلان در روز چهارشنبه سوم مهر برگزار می شود.

این مسئول اعلام کرد: در هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی همچون پیاد‌ه‌روی در تمام شهرستان‌ها، فتح قله سالوک، کارگاه تاریخ شفاهی، نقد کتاب و همایش مهندسان برای اولین بار در استان برگزار می‌شوند.

وی عنوان کرد: نمایشگاه‌هایی به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح استان برگزار می‌شود که نمایشگاه کتاب حوزه دفاع مقدس در محل مصلای شهرستان بجنورد از جمله این نمایشگاه‌ها است.

امیری از بازسازی عملیات بازی‌دراز به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و متذکر شد: این عملیات در شهرستان گرمه بازسازی می‌شود و تماشای این عملیات برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار