علی‌اصغر جعفری در مراسم افتتاح نمایشگاه «شکار کرکس‌ها»:

نمایشگاه «شکار کرکس‌ها» تابلوی اقتدار نیروهای مسلح کشور است

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: نمایشگاه «شکار کرکس‌ها» هرچند تجلی مجاهدت‌های علمی، مدیریت جهادی، باورمندی و اقتدار فرزندان سبزپوش ملت ایران در هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است اما تابلوی شجاعت، جهاد، همدلی، همکاری و اقتدار همه نیروهای مسلح کشورمان است.
کد خبر: ۳۶۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ - 21September 2019

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «علی‌اصغر جعفری» مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صبح امروز (شنبه) در مراسم افتتاح نمایشگاه پهپاد‌های غنیمتی آمریکا که با عنوان «شکار کرکس‌ها» در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور مقاومت، ایستادگی، ایثار، ازجان‌گذشتگی و پیروزی ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی است. بدون‌شک عزت، اقتدار، بالندگی، خودباوری و امنیت پایدار امروز ما و جهان اسلام، به ویژه در حوزه مقاومت، مدیون شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و خانواده‌های معظم آنان در دفاع مقدس است.

وی گفت: اگر تجربه موفق ایستادگی در برابر رژیم بعثی عراق و نظام سلطه در دفاع مقدس را نداشتیم، علاوه بر تحقیر تاریخی و به‌یغما رفتن عزت، تمامیت ارضی و حرمت این سرزمین الهی، امروز با هر بهانه‌ای باید شاهد لگدکوب شدن اعتبار، تمدن و حیثیت خود می‌بودیم. شکوه اقتدار، برخورد قاطع با متجاوز و گردن‌فرازی در مقابل ظالمان همه و همه ناشی از عقبه غنی و فرهنگ انسان‌ساز دفاع مقدس است.

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی دفاع مقدس تصریح کرد: نمایشگاه «شکار کرکس‌ها» هرچند تجلی مجاهدت‌های علمی، مدیریت جهادی، باورمندی و اقتدار فرزندان سبزپوش ملت ایران در هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است اما تابلوی شجاعت، جهاد، همدلی، همکاری و اقتدار همه نیروهای مسلح کشورمان است.

جعفری به اهداف برگزاری این نمایشگاه پرداخت و افزود: این نمایشگاه ارائه توانمندی قدرت در حوزه رزم فضایی، جنگ الکترونیکی و سایبری جوانان رشید هوافضاست که بخشی از پهپادهای مدرن و فوق‌مدرن آمریکا، اسرائیل و برخی از کشورهای متجاوز را سالم به زمین نشانده است تا جوانان کشورمان با چشم خود شاهد این اقتدار باشند؛ این یک نکته بسیار بزرگ و شگفت‌انگیز و باشکوه است. در این نمایشگاه توانمندی ساخت و تولید انواع پهپادهای شناسایی، عملیاتی و رادارگریز و فوق‌مدرن کشورمان در معرض نگاه مردم است. مجاهدت‌های خاموشی که امروز به ثمر نشسته و عزت و افتخار را نصیب ملت ما کرده است.

وی ادامه داد: ارائه توانمندی سامانه‌های پدافندی و سامانه‌های شناسایی فوق‌مدرنی که موجب شکست پهپادهای آمریکایی شد در این نمایشگاه مستقر شده است. در این نمایشگاه علاوه بر «آر.کی.یو 170»، لاشه‌های باقی مانده از پهپاد «گلوبال هاوک» نیز مشاهده می‌شود.

مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی دفاع مقدس از برگزاری نمایشگاه شکست داعش طی چند روز آینده خبر داد و گفت: یکی از توفیقات دیگری که در چند روز آینده در نمایشگاهی عظیم شاهد آن خواهیم بود، نمایشگاه «پایان داعش» است. این غده چرکین که قصد تخریب اسلام را داشت امروز به پایان راه خود رسیده است و تمام تجهیزات آن‌ها شامل ماشین‌های انتحاری، تجهیزات انفجاری، اسناد، مدارک، کتب درسی، مبانی فقهی و درسی آن‌ها در این نمایشگاه در معرض دیده مردم قرار خواهد گرفت تا مردم ایران عظمت‌های متعدد کشورمان را که به ثمر نشسته را از نزدیک ببینند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار