مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس خبر داد؛

اجرای برنامه «کوثرانه زیستند» در هفته دفاع مقدس در سطح خوابگاه‌های دانشجویی لرستان

مریم سپهوند از اجرای برنامه «کوثرانه زیستند» در هفته دفاع مقدس در سطح خوابگاه‌های دانشجویی لرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴ - 21September 2019

در هفته دفاع مقدس برنامه «کوثرانه زیستند» در خوابگاه‌های دانشجویی  برگزار می‌شود

مریم سپهوند مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: نقش زنان در انقلاب اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست  و هر جا که نیاز به حضور، مقاومت و پایداری و ولایت مداری باشد، نقش زنان بسیار پر رنگ و موثر است  و این نقش  نه تنها قابل انکار نیست بلکه نقش آفرینی زنان برای مردان  نیز خیلی مهم است.

وی افزود: امروز نیز ما از وجود این زنان موثر در عرصه‌های مختلف انقلاب و دفاع مقدس  بهره مند هستیم و در برنامه‌های مختلف این بانوان می‌آیند و خاطراتشان را از روزهای انقلاب و دفاع مقدس برای نسل جوان روایت می‌کنند.

سپهوند به برنامه‌های شش ماه گذشته بسیج جامعه زنان لرستان در حوزه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جلسات هیئت‌های اندیشه ورز با حضور خواهران نقش آفرین در دفاع مقدس به منظور جمع آوری آثار، مستندات، کتاب‌ها و دست نوشته‌های زنان نقش آفرین در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و برگزاری جلسه‌هایی با عنوان معرفی الگوهای برتر برای انتقال ارزش‌ها به جوانان برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان ادامه داد: دیدار و سرکشی از مادران و همسران شهدا با هدف معرفی الگوهای صبر و استقامت و انتقال تجربه تربیت فرزندان ولایی به بانوان و مادران جوان و همچنین دیدار کودکان، نوجوانان و جوانان با مادران شهدا با عنوان «مادران آسمانی» از مهمترین برنامه‌های ما در شش ماه گذشته بوده است.

وی به برگزاری برنامه‌های تحت عنوان الگوی زن تراز انقلاب اسلامی با معرفی الگوی زن نه شرقی و نه غربی اشاره کرد و اضافه کرد: در شش ماه اول سال  این برنامه را با حضور پر شور زنان انقلابی برگزار کردیم و  در شش ماه دوم سال نیز این برنامه بطور مستمر برگزار خواهد شد.

سپهوند نشست‌های بصیرتی و روشنگری با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و معرفی زنان موثر و نقش آفرین در دفاع مقدس،برنامه‌های فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان، را از برنامه‌هایی خواند که در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود و تصریح کرد: نشست‌ها، همایش‌ها و کرسی‌های آزاد اندیشی جز برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس در دانشگاه‌های لرستان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان با اشاره به اجرای برنامه «کوثرانه زیستند» در هفته دفاع مقدس در سطح خوابگاه‌های دانشجویی استان گفت: در این ایام همایش‌های دانش آموزی و نشست‌های تخصصی والدین دانش آموزان، با هدف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در برخی از مدارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار