سردار هدایتی خبر داد؛

اجرای برنامه «پاتوق آسمانی» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد از اجرای برنامه «پاتوق آسمانی» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد همزمان به هفته دفاع مقدس به مدت 7 شب خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۷۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ - 22September 2019

سرتیپ دوم پاسدار «رضا هدایتی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد، با اشاره به آغازین روز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این روز به نام «روز تجلی صلابت و توانمندی نیروهای مسلح» نامگذاری شده است که نیروهای مسلح استان یزد همزمان با سراسر کشور رژه حماسی خواهند داشت.

وی افزود: همایش سربازان نیروهای مسلح در دومین روز این هفته، همایش جهادگران در سومین روز، ستایش اساتید بسیجی، نخبگان و طلاب و دانشجویان در چهارمین روز، گردهمایی والدین شهدا در پنجمین روز، پیاده روی خانوادگی در ششمین روز و همچنین همایش سراسری روحانیون رزمنده و تجلیل از خانواده فرماندهان شهید استان یزد در آخرین روز این هفته برگزار می شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد یقین قلبی رزمندگان در دوران جنگ را عامل ظفر دانست و ادامه داد: پخش برنامه زنده شبانه «قصه عشق» از شنبه تا چهارشنبه در این هفته از صدا و سیمای مرکز یزد به منظور تبیین از خود گذشتگی های رزمندگان از دیگر برنامه های تدارک دیده شده است.

سردار هدایتی از اجرای برنامه «پاتوق آسمانی» از 31 شهریور الی 7 مهر از ساعت 20 الی 22 خبر داد و تاکید کرد: این برنامه با  همکاری شهرداری یزد در مرکز فرهنگی دفاع مقدس و با برنامه های متنوع میدانی، ورزشی، هنری و اجتماعی برگزار می شود.

وی بیان کرد: نمایشگاه دائمی اسناد دفاع مقدس به منظور نمایش اقلام حجمی و اسنادی آن دوران در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد افتتاح شده است که بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد برگزاری دوره یک روزه هم اندیشی اساتید دفاع مقدس را از دیگر برنام های این مناسبت دانست و یادآور شد: این دوره به منظور تجلیل از اساتید و راویان دفاع مقدس برپا خواهد شد.

وی در پایان از اکران تئاتر صحنه ای «زیرپلک ماه» خبر داد و تاکید کرد: این تئاتر صحنه ای از چهارشنبه 3 مهر با موضوع تبیین نقش زنان در دفاع مقدس در سالن بسیج هنرمندان واقع در خیابان مهدی به روی صحنه می رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها