برنامه‌های انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ویژه هفته دفاع مقدس

مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از برنامه‌های این انجمن ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۳۶۲۸۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ - 22September 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محسن سلیمانی فارسانی» مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: به پاسداشت یاد و خاطره حماسه مانا و تاریخی هشت سال دفاع مقدس ملت ایران در برابر هجوم ارتش بعثی و به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و مجاهدان جبهه حق علیه باطل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با شیوه‌ای نو این بار به میان مردم و اقشار گوناگون جامعه خواهد آمد.

سلیمانی فارسانی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با جلب مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت مترو تهران و حومه و با همکاری هنرمندان حرفه‌ای تئاترخیابانی و محیطی قصد داریم تا برنامه‌ای را با عنوان «روایت حماسه» در میادین اصلی، ایستگاه های پر تردد و پرمخاطب مترو برگزار نمائیم. از این رو هنرمندان سرشناس این حوزه «علی محمد رادمنش» و «فاطمه رادمنش» دعوت ما را لبیک گفتند و در این برنامه ما را همراهی می‌کنند.

وی افزود: این برنامه قرار است از فردا دوشنبه یکم مهر تا شنبه ششم مهر در ایوان انتظار میدان حضرت ولی عصر (عج) و محوطه تئاتر شهر تهران برای عموم مردم و مخاطبان اجرا شود.

سلیمانی فارسانی همچنین از اجرای برنامه پرفورمنس «فصل شیدایی» توسط مردان نقره ای (silver man) خبر داد و گفت: برنامه دیگر انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ویژه هفته دفاع مقدس اجرای تصاویر و قاب‌های ماندگار دفاع مقدس توسط گروه هنری هنرمند گرامی آقای ابوالفضل همراه است که از فردا دوم مهر تا ششم مهر در میدان آزادی، میدان امام حسین(ع)، تئاترشهر، ایوان انتظار و میدان امام خمینی(ره) برنامه هنری خود را اجرا خواهند کرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار