مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

خط سرخ شهادت همیشه جوشان است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت شهادت جانباز شهید «ابراهیم شیخی» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۳۶۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵ - 23September 2019

خط سرخ شهادت همیشه جوشان استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت شهادت جانباز شهید «ابراهیم شیخی» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

شهادت، نقطه اتصال مسیر تقرب الی‌الله که صرفاً این مسیر مختص شهداست؛ آنانی که به مصداق آیه شریفه «عند ربهم یرزقون» با طی طریق معنوی خود هادی شدند و شفاعت‌گر روز جزا و به همین جهت در یک داد و ستد سرشار از منفعت با خالق متعال همیشه جاودان ماندند و چراغ راه آیندگان شدند تا حجت را بر قائدین تمام نمایند.

شهدا در این برهه از زمان به ما آموختند خط سرخ شهادت همواره جوشان است و اگر ملتی بخواهد سربلند و به خودش ببالد و عزت و سرافرازی خود را صیانت نماید، باید از جان مایه بگذارد و تا فخر و بالندگی را به ارمغان بگذارد که مصداق این اوصاف جانباز سرافراز شهید «ابراهیم شیخی» است.

رشادت و دلاورمردی این شهید والامقام که از مردان الهی و از تبار عشق و با سرمایه معنوی و ارزشمند حضور در عرصه دفاع مقدس و سپس تحمل درد‌های دوران جانبازی به شهادت رسید از ایشان نامی جاودان به یادگار گذاشت و عزت و سربلندی را برای خود، خانواده بزرگوار و ایران اسلامی به ارمغان آورد.

اینجانب شهادت جانباز شهید «ابراهیم شیخی» را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده صبور و مردم شریف به‌ویژه جامعه ایثارگری مازندران تسلیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها