فرمانده تیپ شهید نصر اصفهانی:

ارتش آماده خلق حماسه در دفاع از کیان نظام اسلامی است

سرهنگ «ضرغام مرادی» گفت: غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی با برخورداری از روحیه سلحشوری و بهره‌­گیری از تجربیات هشت سال دفاع مقدس آماده خلق حماسه جاودان در دفاع از کیان میهن اسلامی هستند.
کد خبر: ۳۶۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ - 24September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع­‌پرس از تربت حیدریه، سرهنگ «ضرغام مرادی» فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید محمدجعفر نصر اصفهانی امروز در مراسم تجلیل از درجه‌داران نمونه این تیپ با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: وظیفه امروز ما تبعیت از ولی فقیه جامعه اسلامی و تداوم آرمان‌های مقدس شهدا است تا همچنان این پرچم ام‌القری جهان اسلام هدایت‌گر جبهه مقاومت علیه نظام سلطه باشد.

وی تصریح کرد: عزت و اقتدار امروز نظام و انقلاب اسلامی مرهون خون مطهر شهدا و جانفشانی ایثارگران است و برای پاسداشت این رشادت‌ها می‌طلبد همه نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم در هر موقعیتی که قرار دارند این راه را ادامه بدهند.

فرمانده تیپ 177 متحرک هجومی شهید محمدجعفر نصر اصفهانی، آمادگی دفاعی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران را بسیار مطلوب دانست و افزود: غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی با برخورداری از روحیه سلحشوری و بهره‌­گیری از تجربیات هشت سال دفاع مقدس آماده خلق حماسه جاودان در دفاع از کیان میهن اسلامی هستند.

مرادی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران تمام تحرکات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای دشمنان را رصد می‌کند، تصریح کرد: غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی با آموزش‌های متعدد و مؤثر و حضور در رزمایش‌ها، خود را به علم و تجهیزات روز مجهز می‌کنند و آماده حراست از مرزهای نظام اسلامی هستند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به جایگاه والای خانواده‎های کارکنان پایور ارتش اشاره کرد و افزود: ارزش ایثار و فداکاری همسران کمتر از مجاهدت کارکنان در مناطق مختلف مرزی ایران نیست.

در این همایش که خانواده معظم شهدا، بازنشستگان و خانواده‌های درجه‌داران نمونه حضور داشتند، در راستای طرح‌های لبیک نزاجا و مصباح از درجه‌داران نمونه با اهدای لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.

تيپ مستقل پياده 177 متحرک هجومی شهيد «محمدجعفر نصر اصفهانی» مستقر در تربت حيدريه در خرداد سال 1390 از لشكر 77 پيروز ثامن الائمه (ع) منفک شد و در ادامه مأموريت خود را به صورت مستقل ادامه می‌دهد.

اين يگان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تاكنون هزار و 520 شهيد و بالغ بر 3 هزار جانبار تقديم نظام جمهوری اسلامی كرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار