فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی تأکید کرد؛

پاسخ کوبنده نیروهای مسلح به کوچکترین خطای دشمن

امیر «مرادی» گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی می‌دانند اگر کوچکترین خطایی از آنان سر بزند با کوبنده‌ترین پاسخ نیروهای مسلح مواجه خواهند شد.
کد خبر: ۴۶۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۹ - 18July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تربت حیدریه، امیر سرتیپ دوم ستاد «ضرغام مرادی» فرمانده تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی امروز در مراسم استقبال از غیورمردان ارتش اظهار داشت: تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی ارتش برای تامین امنیت و جلوگیری از ورود عناصر تکفیری و داعش در مرزهای شرقی کشور مستقر شد و امروز پس از سه سال به حوزه سرزمینی خود بازگشت.

وی تصریح کرد: پس از فروپاشی داعش در شامات که با تلاش فرمانده جبهه مقاومت شهید سلیمانی و رزمندگان مدافع حریم ولایت و امامت انجام گرفت حدود ۱۵ هزار نفر از عناصر داعش و تکفیری به افغانستان منتقل شدند و این نگرانی را ایجاد کرد که مبادا در مرزهای شرقی کشور ناامنی ایجاد شود.

مرادی افزود: بنا به دستور ستاد کل نیروهای مسلح و اوامر فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی و به تدبیر قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش، غیورمردان تیپ ۱۷۷ همراه با سه تیپ گروه مهندسی رزمی، گروه توپخانه و پشتیبانی منطقه مشهد در این سه سال در کنار نیروهای سپاه و مرزبانی برای تامین امنیت و جلوگیری از ورود نیروهای داعش و تکفیری، از مرزهای ایران اسلامی محافظت کردند.

فرمانده تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی تاکید کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی می‌دانند اگر کوچکترین خطایی از آنان سر بزند با کوبنده‌ترین پاسخ نیروهای مسلح مواجه خواهند شد.

این فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی گفت: مدت دو سال به‌عنوان خادم در کنار این عزیزان بودم که جزو بهترین روزهای زندگی من بود.

برقراری امنیت در سایه جوانمردی نیروهای مسلح

حجت‌الاسلام محمدرضا عصمتی نیز در این مراسم بیان داشت: جوانمردی صرفا به تسبیح و ذکر نیست؛ بلکه جوانمرد کسی است که بین منافع خود و مردم از آسایش و آرامش خود عبور کند و منافع عمومی را انتخاب کند که این ایثار نشانگر مروت و جوانمردی است.

وی تصریح کرد: از مصادیق این مروت و جوانمردی، ایثار نیروهای مسلح است که امروز مردم از نعمت امنیت و آسایش برخوردار هستند.

رئيس حوزه علمیه مرحوم هراتی گفت: با نفس مسیحایی امام خمینی (ره) و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب، این روحیه در ملت بزرگ ایران اسلامی رشد پیدا کرد و امروز مردم در عرصه‌های مختلف فتوت و جوانمردی خود را به منصه بروز و ظهور رساندند.

عصمتی خاطر نشان کرد: باید فتوت و جوانمردی را در خودمان تقویت کنیم و آن را ارتقا دهیم که این ویژگی موفقیت امت اسلامی را به همراه خواهد داشت.

امام جمعه تربت حیدریه گفت: وقتی با این ویژگی به سمت خدا حرکت کنیم امدادهای غیبی الهی هم به یاری مردم خواهد آمد.

وی بیان داشت: غیورمردان ارتش سرافرازانه برگشتند و ان‌شاءالله در ادامه، سربلند و سرافراز در مسیر خدمت به ایران و نظام و انقلاب باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها