چهل‌سالگی سرو/ فرمانده تیپ 177 شهید نصر اصفهانی:

دفاع مقدس باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی را به منصه ظهور رساند‌

امیر ضرغام مرادی گفت: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، از خاک و وطن خود دفاع کردند و این دفاع از باورهای دینی و ارزش‌های معنوی و اعتقادی، دفاع مقدس نام گرفت.
کد خبر: ۴۱۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ - 27September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت حیدریه، امیر سرتیپ دوم ستاد «ضرغام مرادی» فرمانده تیپ 177 شهید نصر اصفهانی در یادواره پنج شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه اظهار داشت: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، از خاک و وطن خود دفاع کرد و این دفاع از باورهای دینی و ارزش‌های معنوی و اعتقادی، دفاع مقدس نام گرفت.

وی تصریح کرد: باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و به آزادگان و ایثارگران و همه آنهایی که در دفاع مقدس نقش محوری داشتند، احترام بگذاریم و قدردان آنها باشیم.

مرادی با بیان اینکه صدام به نمایندگی از بلوک غرب و شرق به جنگ با نظام اسلامی آمده بود، گفت: جنگ تحمیلی در حالی رخ داد که ارتش منظمی نداشتیم، سپاه و بسیج تازه تأسیس شده بودند و کشور همچنان درگیر قائله‌های داخلی بود، اما رزمندگان اسلام با لبیک به فرمان ولی فقیه زمان برای دفاع از میهن اسلامی از تمام هستی خود مایه گذاشتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

فرمانده تیپ 177 شهید نصر اصفهانی ارتش بیان داشت: امنیت مقوله‌ای است که نمی‌توان بر روی آن قیمت گداشت و امروز فرزندان غیور این ملت در مرزهای شمال غرب و جنوب شرق در نقطه صفر مرزی امنیت را برای این کشور فراهم کردند و این مصداق همان جمله دفاع همچنان باقیست.

وی افزود: دفاع مقدس تمام نشده و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با توان دفاعی بالا آماده مقابله با هرگونه توطئه دشمنان به خصوص عناصر داعش و تکفیری هستند.

مرادی با اشاره به سالروز شکست حصر آبادان، گفت: عملیات ثامن‌الائمه(ع) فتح‌الفتوح دفاع مقدس شد و غیور مردان دلیر ارتش با لبیک به فرمان امام خمینی(ره) که فرمودند «حصر آبادان باید شکسته شود» به مقابله با بعثی‌های تا دندان مسلح رفتند و به مدد الهی این حصر شکسته شد و بیش از سه هزار بعثی به درک واصل شدند و مقادیر زیادی از امکانات و تجهیزات آنان منهدم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار