همزمان با سراسر کشور؛

«رژه خدمت» در تربت حیدریه برگزار شد

همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش مراسم «رژه خدمت» توسط تیپ متحرک هجومی ۱۷۷ شهید «نصر اصفهانی»، در سطح شهرستان تربت حیدریه برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴ - 17April 2020

سرهنگ «ضرغام مرادی» فرمانده تیپ متحرک هجومی ۱۷۷ شهید «محمدجعفر نصر اصفهانی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تربت حیدریه؛ اظهار داشت: «رژه خدمت» همزمان با 29 فروردین روز ارتش و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان با عنوان «مدافعان وطن یاوران سلامت» توسط ارتش جمهوری اسلامی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: نمونه‌هایی از تجهیزات رفع‌آلودگی، پایگاه‌های سلامت و پایش سیار، خودروهای طراحی و بهینه شده و کمک‌های مومنانه کارکنان ارتش برای امدادرسانی به مردم تربت حیدریه در مبارزه با ویروس کرونا امروز در رژه خدمت در شهر تربت حیدریه به نمایش گذاشته می‌شود.

مرادی بیان کرد: غیورمردان ارتش در روزهای سخت خود را نشان دادند و ثابت کردند که ارتش در کنار مردم خواهد بود. دلاورمردان ارتش همانطور که در ۸ سال دفاع مقدس در برابر متجاوزین ایستادگی کردند امروز نیز در عرصه‌های مختلف به خصوص در حوادث طبیعی در کنار مردم است، چرا که خوشحالی مردم مایه افتخار ماست و این خدمت برای غیورمردان ارتش شب و روز نمی‌شناسد.

وی افزود: در شرایطی که بخش عمده‌ای از نیروهای تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی برای برقراری امنیت در مرزهای شرقی کشور مستقر هستند، علاوه بر تامین امنیت، سیل هم به معضلات مردم آن مناطق افزوده شد که دلاورمردان ارتش همچون گذشته به سیل زدگان در جنوب شرق کشور خدمت‌رسانی کردند.

تجهیزات حاضر در سازمان «رژه خدمت» در تربت حیدریه بلافاصله پس از عبور از جایگاه، برای اقدامات مردم‌ یاری به خیابان اصلی و فرعی شهر و همچنین مناطف کم برخوردار اعزام شدند.

تیپ متحرک هجومی ۱۷۷ شهید «محمدجعفر نصر اصفهانی» تاکنون یک هزار و 520 شهید و بالغ بر سه هزار جانبار تقدیم نظام اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار