مدیرکل دفتر تشکل‌های شاهد و ایثارگر:

تبیین مفاهیم قرآن به توصیه شهدا یک ضرورت است

«مهری» گفت: قرآن کریم بزرگترین بشارت برای آحاد مردم است؛ بر همین اساس به توصیه شهدا تبیین و اجرایی کردن مفاهیم این کتاب انسان‌ساز در زندگی مسلمانان و جامعه اسلامی امری ضروری است.
کد خبر: ۴۵۸۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴ - 24May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «عادل مهری» مدیرکل دفتر تشکل‌های شاهد و ایثارگر در حاشیه سفر به شهرستان مرزی خواف با خانواده شهید «غلامرسول فصیح» و جانبازان سرافراز «مرادعلی خدایاری» و «دین‌محمد مینایی» دیدار کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: کاروان بزرگ قرآنی انقلاب برای چهارمین سال متوالی با هدف تبیین دستاوردهای قرآنی نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت در بین اقشار مردم و به‌خصوص جوانان این مرزو بوم به شهرستان مرزی خواف سفر کرده‌ است.

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: این فعالیت با هدف خدمت‌رسانی شایسته به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و ترویج ایثار اجتماعی انجام می‌گیرد.

تبیین مفاهیم قرآن به توصیه شهدا یک ضرورت است

مهری با بیان اینکه ترویج مفاهیم قرآن در جامعه نشاط معنوی و امید را به دنبال دارد، خاطر نشان کرد: قرآن کریم بزرگترین بشارت برای آحاد مردم است؛ بر همین اساس به توصیه شهدا تبیین و اجرایی کردن مفاهیم این کتاب انسان‌ساز در زندگی مسلمانان و جامعه اسلامی امری ضروری است.

وی تاکید کرد: مسئولان باید با هم‌افزایی و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در جهت خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی گام بردارند.

در این دیدارها سردار «مجیدرضا حسن‌زاده» جانشین فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) سپاه پاسداران، «جواد حامدزاده» معاون فرهنگی و «مهدی طوریان» رئیس دفتر مدیرکل و روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی، سرتیپ دوم «ضرغام مرادی» فرمانده تیپ 177 شهید نصر اصفهانی، حجت‌الاسلام «حسین سلیمانی» رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا، و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

تبیین مفاهیم قرآن به توصیه شهدا یک ضرورت است

در پایان با اعطا لوح سپاس از فداکاری این اسوه‌های صبر و مقاومت تجلیل شد.

شهید «غلامرسول فصیح» هفتم فروردین 1349 چشم به جهان گشود و در 20 آبان 1375 در بجستان به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار