مدافعان وطن با مدافعان سلامت در «تربت حیدریه» هم پیمان شدند

جمعی از کارکنان تیپ ۱۷۷ شهید «نصر اصفهانی» با حضور در بیمارستان نهم دی شهرستان «تربت حیدریه» از مجاهدت‌های سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا قدردانی کردند.
کد خبر: ۳۹۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳ - 20April 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ «ضرغام مرادی» فرمانده تیپ متحرک هجومی ۱۷۷ شهید «محمدجعفر نصر اصفهانی» به همراه جمعی از کارکنان این تیپ با حضور در بیمارستان آموزشی درمانی نهم دی شهرستان «تربت حیدریه» با مدافعان سختکوش سلامت دیدار کردند.

سرهنگ مرادی در این مراسم اظهار داشت: ما سال‌های زیادی را در جنگ تحمیلی و حتی پس آن و در حال حاضر با دشمنان مختلفی مواجه بوده و هستیم و در دفاع از مرزهای این سرزمین از پای ننشستیم، اما بر این باورم دشمنی که امروز مدافعان سلامت با آن مواجه هستند به مراتب خطرناکتر از دشمنی است که ما با آن روبرو هستیم چرا که ما دشمن را می‌بینیم اما مدافعان سلامت با دشمنی نامرئی مواجه هستند.

وی در پایان به سختی کار مدافعان سلامت اشاره کرد و گفت: با تمام ظرفیت از شما حمایت خواهیم کرد و در مقابله با این بیماری همواره در کنارتان خواهیم بود. به مقام شما ادای احترام می‌کنیم و توفیق و سلامتی شما را از خداوند متعال آرزومندیم.

در ادامه، یکی از پرستاران بیمارستان نهم دی در سخنانی ضمن تبریک روز ارتش و قدردانی از اقدام ارزشمند غیورمردان تیپ شهید «نصر اصفهانی» گفت: امروز حضورتان مایه دلگرمی ما شد و به یمن این حضور، با شما هم پیمان خواهیم شد تا همانگونه که شما در راه دفاع از میهن عزیزمان مقتدرانه ایستادید ما نیز در راه دفاع از سلامت مردم عزیز ایران لحظه‌ای کوتاهی نکنیم و تا پای جان در این مسیر ثابت قدم بمانیم.

در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از سوی فرمانده تیپ شهید «نصر اصفهانی»، از مدافعان وطن و سلامت قدردانی شد.

زیباترین لحظه این آیین، با ادای احترام سرهنگ «ضرغام مرادی» به پرستار شاغل در مرکز بستری بیماران حاد تنفسی بیمارستان نهم دی ماندگار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار