مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان:

امروز ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه به راه خود ادامه می‌دهد

«حسن اسلامی‌راد» گفت: علیرغم نیرنگ‌ها و توطئه‌هایی که هرروز به یک بهانه دشمنان در این چهار دهه بر روی ملت آزمودند اما هر بار مردم ایران بااقتدار خود نشان دادند که از تهدیدهای استکبار هراسی به دل ندارند.
کد خبر: ۳۶۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ - 25September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «حسن اسلامی‌راد» مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان ظهر چهارشنبه در گردهمایی اعضای پایگاه بسیج مالک اشتر (ویژه مدیران کل اجرایی استان سمنان) به میزبانی اردوگاه شهید کلاهدوز شهمیرزاد ضمن بیان اینکه جنگ و دفاع ما پس‌ ا زاین هشت سال تمام نشد و تنها صحنه جنگ تغییر پیدا کرد، اظهار داشت: همچنان از دفاع مقدس و امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی درس ایستادگی گرفته و در برابر این دشمنان ایستاده‌ایم.

وی ضمن بیان اینکه امروز ایران اسلامی مقتدرتر از همیشه و باصلابت به راه خود ادامه می‌دهد، افزود: علیرغم نیرنگ‌ها و توطئه‌هایی که هرروز به یک بهانه دشمنان در این چهار دهه بر روی ملت آزمودند اما هر بار مردم ایران بااقتدار خود نشان دادند که از تهدیدهای استکبار هراسی به دل ندارند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان بابیان اینکه هشت سال دفاع مقدس، با ایستادگی شیر مردان و شیر زنان این دیار به پیروزی رسید، ابراز داشت: درست ۳۱ شهریور ۵۹ در شرایطی که انقلاب نوپا و نهادهای امنیتی شکل نگرفته بودند عراق به خاک سرزمینی ما حمله کرد و در پس پرده این حمله، بیش از ۳۰ کشور ازلحاظ سخت‌افزار، جنگ‌افزار و مالی و تبلیغات حامی عراق بودند.

اسلامی راد ضمن بیان اینکه پنج عضو دائم سازمان ملل و دارای حق وتو برای کشورهایی نظیر ایران تصمیم می‌گرفتند، تصریح کرد: اما علیرغم این تفاسیر ایران اسلامی تنها از حمایت سه کشور در ابتدای جنگ بهره می برد و توانست در برابر این ابرقدرت‌ها ایستادگی کند.

وی افزود: آرامش و امنیت امروز به برکت خون شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ایجاد شده که اگر نبودند سرنوشتی همچون کشورهای همسایه در انتظار ایران بود لذا این مهم می‌طلبد تا با یادآوری خاطره آن روزها از ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس جانانه دفاع و اثبات کنیم که راه شهدا همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها