معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان:

نباید قصه شهدا برای ما عادی شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان گفت: هر برگ از تاریخ و قصه شهدا شگفت‌آور است، اما نباید قصه شهدا برای ما عادی شود و ما گنجینه‌های عظیمی داریم که کار چندانی برای معرفی آنها نکرده‌ایم.
کد خبر: ۳۶۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ - 25September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «محمدصادق بصیری» در ویژه برنامه «حماسه زینبی زنان عاشورایی» به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع بانوان ادارات و سازمان‌ها در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان اظهار داشت: امروز یکی از مهمترین درس‌هایی که ما و به ویژه نسل جوان به آن نیاز دارد، این است که رفتار، اندیشه و سیره الگوهای زیبنی بیشتر پرداخته و تحلیل شود.

بصیری با اشاره به اینکه این بانوی بزرگوار علاوه بر سجایای اخلاقی، ویژگی‌های خاصی داشته اند،گفت: چرا در بین همه حضرت زینب‌ (س) این اهمیت را پیدا کرده است؟

وی عنوان کرذ: زنانی که در تاریخ مطرح و الگو هستند به دلیل صفات و ویژگیهای خاصی که داشتند الگو شده‌اند که یکی از این ویژگی ها،بانوی بزرگو وارد میدان و مبارزات اجتماعی شدند.

بصیری با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) در کاخ خلیفه سخنرانی کرد، گفت: ایشان از همان آغاز راه برادر را انتخاب کرد و دو پسر خود را در کربلا تقدیم کرد که این‌ها واقعیت‌های تاریخ است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان بیان داشت: یک زن با این بار عظیم و کوه سنگین مصیبت آنچنان بر خود مسلط است و اعتماد به نفس دارد که مدیریت کاروان اسرا را به عهده می گیرد و سخنرانی می کند.

این مسئول با بیان اینکه هر برگ از تاریخ و قصه شهدا شگفت‌آور است، اما نباید قصه شهدا برای ما عادی شود افزود: ما گنجینه‌های عظیمی داریم که کار چندانی برای معرفی آنها نکرده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار