در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

تشریح فعالیت مؤسسه منتظران ظهور در راهپیمایی اربعین حسینی

نائب رئیس موسسه ستاد مردمی اجتماع عظیم منتظران ظهور از برگزاری برنامه‌های مهدوی در مسیر زائران حسینی خبر داد.
کد خبر: ۳۶۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ - 26September 2019

تشریح فعالیت موسسه اجتماع عظیم منتظران در اربعین حسین«پروین جهانبانی» نائب رئیس موسسه ستاد مردمی اجتماع عظیم منتظران ظهور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به هدف موسسه اجتماع عظیم منتظران، اظهار داشت: این موسسه با هدف زمینه سازی و فرهنگ سازی در ظهور امام زمان (عج) به فعالیت می‌پردازد. در کشور موسسات زیادی داریم که در زمینه ظهور امام زمان (عج) فعالیت فرهنگی دارند؛ اما موسسه ما یک موسسه فرهنگی و اجرایی است.

جهانبانی خاطرنشان کرد: در ابتدای سال ۹۵ برنامه‌ها در سه قالب پیاده رویی، استغاثه برای درخواست ظهور و سه‌شنبه‌های مهدوی انجام می‌شد؛ اما هر ساله این برنامه‌ها گسترش یافتند. این برنامه‌ها در ایام نیمه شعبان، عید غدیر، ۹ ربیع الاول برگزار شد و همچنان ادامه دارد. در حال حاضر چند ماهی است که فعالیت‌های بین‌المللی را آغاز کردیم.

وی تصریح کرد: احادیث ائمه، بیانات مقام معظم رهبری و مسائل دینی را به ۱۱ زبان ترجمه کردیم و در کانال مختلف منتشر می‌کنیم. امروزه ۳۰۰ شهر از کشور‌های دنیا را پوشش می‌دهیم و از طریق ایمیل و فضای مجازی با ۵۴ کشور در ارتباط هستیم. ما طرح‌ها را ابلاغ می‌کنیم و آن‌ها اجرا می‌کنند.

نائب رئیس موسسه ستاد مردمی اجتماع عظیم منتظران ظهور در خصوص فعالیت‌های این موسسه برای اربعین حسینی، گفت: در مسیر اربعین ما چهار موکب داریم. فراخوان زدیم و اعلام کردیم که چه فعالیت‌هایی در هر موکب انجام می‌شود. زائران حسینی از موکب اول ما که در ستون ۲۸۷ قرار داد و به نام موکب فاطمه الزهرا است، پرچم دریافت کنند. از موکب دوم که در عمود ۸۲۸ به نام موکب صاحب الزمان است سربند، از موکب سوم که در عمود ۸۶۱ است بروشور و از موکب چهار ما که در عمود ۱۲۱۶ به نام خادم الزهرا است، مراسم سخنرانی و استغاثه برای درخواست ظهور امام زمان (عج) داریم. همچنین در ۲۳ مهر در خیابان باب القبله در کنار هتل الرحمان اجتماع و در اطراف حرم امام حسین (ع) پیاده روی مهدوی خواهیم داشت.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها