برگزاری ویژه برنامه «پاتوق آسمانی» در مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد+ تصاویر

مسئول هماهنگی و برگزاری ویژه برنامه «پانوق آسمانی» از اجرای این برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: پاتوق آسمانی با برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی، مذهبی و تفریحی از 31 شهریور الی 7 مهر هر شب در مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ - 26September 2019

حجت‌الاسلام «محمدهادی خسروی» مسئول هماهنگی و برگزاری ویژه برنامه «پانوق آسمانی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد، اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس از 31 شهریور الی 7 مهر هر شب از ساعت 20 الی 22 در مرکر فرهنگی دفاع مقدس برنامه‌‌ای با عنوان «پاتوق آسمانی» در حال برگزاری است.

وی افزود: اجرای گروه سرود، تئاتر خیابانی نخل سوخته، تعزیه، مرشد خوانی، تواشیح، گروه مارش، خطاطی و مسابقات ورزشی و فرهنگی از برنامه هایی است که در این ویژه برنامه برپا می شوند.

خسروی با تاکید بر برگزاری مسابقات دارت، تیراندازی، گل کوچک و بازی های فکری و رومیزی در این برنامه، عنوان کرد: در حاشیه این برنامه غرفه های کودک، ایستکاه صلواتی، فروش اقلام فرهنگی، آزادگان، روایتگری، رفع شبهات دفاع مقدس، خانواده، مشاوره مذهبی، سلامت و نمایشگاه اسناد نیز دایر است که عموم مردم با حضور در این مکان می توانند از این خدمات بهرمند شوند.

مسئول هماهنگی و برگزاری ویژه برنامه «پانوق آسمانی» با اشاره به همکاری سازمان  فرهنگی و ورزشی شهرداری ادامه داد: ورزش و جوانان، سپاه، حوزه علمیه خواهران، کانون پرورش فکری، سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، اداره ارشاد، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج هنرمندان و... از دیگر ارگان هایی هستند که در این برنامه مشارکت موثر داشته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار