پدر 3 شهید انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به فرزندان شهیدش پیوست

پدر شهیدان عالیقدر «غلامرضا، غلامحسین و عبدالمحمد سپهری» از شهدای گلگون کفن شهرستان دزفول چشم از جهان فرو بست و به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۳۶۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰ - 26September 2019

پدر 3 شهید انقلاب و دوران دفاع مقدس به فرزندان شهیدش پیوست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، پدر شهیدان عالیقدر «غلامرضا، غلامحسین و عبدالمحمد سپهری» از شهدای گلگون کفن شهرستان دزفول چشم از جهان فرو بست  و به فرزندان شهیدش پیوست.

آئین تشییع پیکر پاک زنده یاد حاج «عوض سپهری» فردا (جمعه پنجم مهر) ساعت 9 صبح از درب منزل شهیدان سپهری واقع در دزفول، خیابان طالقانی نبش خیام برگزار و تا بقعه متبرکه محمدبن جعفرطیار (ع) ادامه دارد.

به همین مناسبت مجلس ترحیم این پدر شهید نیز از ساعت 16 الی 18 در مسجد نجفیه این شهرستان برگزار می‌شود.

سردار«محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان و سرهنگ پاسدار «بهزاد جولایی» مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول با ارسال پیام های جداگانه ای درگذشت پدر سه شهید گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را تسلیت گفتند.

به گزارش دفاع پرس؛ شهید «غلامحسین سپهری» که در سال 1341 چشم به جهان گشود در سن 16سالگی به دست رژیم ستم شاهنشاهی در تظاهرات به شهادت رسید.

شهید«غلامرضا سپهری» که در سال 1337 چشم به جهان گشود  بر اثر حملات موشکی به دزفول  در سن 22 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهید «عبدالمحمد سپهری» که در سال 1344 چشم به جهان گشود در منطقه جزیزه مجنون در عملیات بدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد که بعد از 10 سال مفقودالاثری پیکر پاک و مطهرش به زادگاهش دزفول برگشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها