امام جمعه تبریز:

مواضع روحانی در سازمان ملل قابل تقدیر بود/ آمریکا جزو منفورترین دولت‌های جهان است

«سید محمدعلی آل‌هاشم» گفت: مواضع رئیس جمهور کشورمان در نشست سازمان ملل قابل تقدیر بود و باید ادبیات ما در برابر دشمنان بر پایه مقاومت باشد.
کد خبر: ۳۶۳۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ - 27September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد علی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه تبریز، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر است نظام اسلامی را جوان نگه می‌دارد و امر به معروف را باید از خانواده خود شروع کنیم.

وی با با اشاره به شرایط مبلغین دین الهی در سطح کشور، متذکر شد: ترس از خدا برای آن فردی که به تبلیغ دین مشغول است از الزامات است.

نماینده ولی فقیه در استان با تقدیر از کسانی که در هفته دفاع مقدس قدم‌هایی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برداشتند، توضیح داد: در روزهای گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس و با همت قرارگاه فضای مجازی سپاه عاشورا و گروه سرود شهید تجلایی در سنگفرش تربیت و عمارت ائل گلی مراسم اجرای سرود برپا شد که جا دارد از این عزیزان کمال تشکر را داشته باشم.

وی با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید و لزوم ارتباط مستمر اولیا و مربیان، تاکید کرد: نباید ارتباط اولیا با محیط های آموزشی قطع شود؛ برخی والدین بچه‌ها را در ابتدای سال تحصیلی به مدارس سپرده و دیگر هیچ ارتباطی با دبیران دانش آموز ندارد.

آل هاشم در توصیه ای به مربیان و معلمان اظهار داشت: از معلمان عزیز تقاضا دارم که به بحث معنویت دانش آموزان توجه کنند.

خطیب نماز جمعه تبریز با اشاره به حضور رئیس جمهور و هیئت همراه در نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک اعلام داشت: دولت ترامپ تمام تلاش خود را برای ممانعت ازحضور هیئت ایرانی در نیویورک کرد و آن‌ها حتی تلاش کردند تا به مقامات ایرانی ویزا ندهند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سناریو سازی آمریکا در خصوص حمله به تاسیسات نفتی عربستان افزود: آمریکا ضمن مطرح کردن ادعا حمله به تاسیسات نفتی عربستان توسط ایران می‌خواست به ظلم و ستم‌های خود سر پوش بگذارد.

آل هاشم با بیان اینکه در طول تاریخ در هرجا مقاومت کردیم پیروز بودیم و هرجا با توجیهات گوناگون عقب نشینی کردیم، شکست خوردیم، تصریح کرد: مواضع رئیس جمهور در سازمان ملل قابل تقدیر بود.

وی همچنین با اشاره به سخنان رهبر انقلاب افزود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند تنها را نجات کشور مقاومت است و به گفته رهبر معظم انقلاب، امروز آمریکا جزو منفورترین دولت‌ها در جهان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار