امام جمعه زیراب:

ایران یکی از امن‌ترین کشور دنیا است/ پیروری از ولایت فقیه نقطه قدرت و قوت جوانان است

حجت‌الاسلام «محمدزمان رضایی» گفت: امروز دور تا دور کشور ما جنگ و خونریزی است اما ایران اسلامی پس از جنگ تحمیلی امنیت دارد و می‌توانیم ادعا کنیم که ایران یکی از امن‌ترین کشور دنیا است.
کد خبر: ۳۶۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ - 27September 2019

ایران یکی از امن‌ترین کشور دنیا است /  پیروری از ولایت فقیه نقطه قدرت و قوت جوانان استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمدزمان رضایی» امام جمعه زیراب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه ولنگاری نباید به‌عنوان آزادی و فرهنگ ترویج شود، بر ضرورت ورود مسئولان به این عرصه و مدیریت فضای مجازی تأکید کرد و اظهار داشت: اگر این امر مدیریت نشود، ضربه جبران‌ناپدیری به جامعه وارد خواهد شد و مسئولان باید پاسخگوی فساد و انحراف در جامعه دینی و شرعی ما باشند.

رضایی با اذعان بر اینکه آسایش و امنیت امروز ما به برکت خون شهدا و رشادت رزمندگان و مجروحان است و شهدا هدایتگر امت به سوی نور و حق هستند، گفت: امروز دور تا دور کشور ما جنگ و خونریزی است اما ایران اسلامی پس از جنگ تحمیلی امنیت دارد و می‌توانیم ادعا کنیم که ایران یکی از امن‌ترین کشور دنیا است.

وی با بیان اینکه عراق در زمان شروع جنگ، 2هزارو700 تانک داشته و پس از هشت سال جنگ و انهدام بسیاری از تانک‌ها، تعداد تانک‌های عراق 5 هزار و 400 تانک بود و به همین منوال، در زمان شروع جنگ 300هواپیمای جنگی و در پایان جنگ 600 هواپیمای جنگی داشت، معنای این آمار را کمک همه جانبه دنیای استکبار به رژیم بعث عنوان کرد و افزود: حدود 70 کشور به عراق کمک کردند و ما یک تنه در برابر همه آنها ایستادیم و این پیروزی به برکت ولایت فقیه و پیروی جوانان از ولایت فقیه بوده است.

امام جمعه زیراب نقطه قدرت و قوت جوانان ایران را پیروری از ولایت فقیه دانست و گفت: ولایت فقیه امر استبدادی نیست بلکه باعث شکوفایی، عزت ملی، اقتدار و شرف شده است و ملت ما در زمان جنگ با دستان خالی اما با ایمان و پیروی از ولایت فقیه حماسه عظیم در تاریخ انقلاب و ایران به ثبت رساندند.

رضایی با بیان اینکه امروز وضع ما بسیار فرق دارد، گفت: رئیس جمهور با اقتدار و صراحت لهجه در سازمان ملل صحبت کرد و این امر به دلیل پشتوانه ولایی و مردمی است و امیدواریم این مواضع ادامه یابد چراکه تنها راه برون رفت ما از مشکلات، اتکا به درون و جوانان است.

وی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه راه تعامل ما با همه کشورها بجز امریکا و رژیم صهیونیستی بسته نیست، مبنا و ملاک مذاکره را عدم اعتماد به دشمنان برای مقابله با توطئه‌های آنان دانست و افزود: نباید به اروپائیان اعتماد کرد چرا که این اعتماد نقطه شروع شکست است و ما پس از خروج ترامپ از برجام از آنها جز دروغ چیزی ندیدیم و آنها هیچ قدمی در جهت ماندگاری در برجام برنداشتند و همه هزینه را ما پرداختیم و آنها هیچ کاری نکردند.

امام جمعه زیراب با اشاره به سخنان رهبری، هدف نظام را تحقق دین خدا و شریعت الهی عنوان کرد و گفت: مسئولان برای جمع کردن جوانان به دور خود، مجالس گناه تشکیل ندهند و دست به کار حرام نزنند.

رضایی با اشاره به فرازی دیگر از سخنان رهبری در رابطه با اتحاد، همدلی و وفاق میان همه آحاد مردم، گفت: همه ما وابسته به نظام و انقلاب هستیم و در هر گروه و با هر سلیقه‌ای، خط قرمز ما وحدت ما بوده و هر سخنی که موجب ایجاد تفرقه شود، محکوم است.

وی بر سرباز خوب ولایت بودن در عمل و نه فقط در زبان تأکید کرد و افزود: جناحی حرف نزنیم و هرچه حق است را بیان کنیم و کنار هم باشیم تا با وحدت بر مشکلات فائق آییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار