بازدید «علی کاظمی» از مرکز فرهنگی دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی از پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری بازدید کرد.
کد خبر: ۳۶۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ - 28September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «علی کاظمی» نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی ضمن دیدار با سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان بازدید کرد.

منوچهر ذوالفقاری ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس را مطالبه به حق مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان دانست و افزود: تقدیم 13 شهید مدافع حرم در این برهه از تاریخ کشورمان نشان از ولایتمداری و غیرتمندی مردم این استان دارد و مسئولین و مدیران ارشد نیز می‌بایست این اراده آهنین مردم استان را ارج دانسته و به این مطالبه آنها پاسخ دهند و با عزمی راسخ و همت بلند به این پروژه کمک کنند تا ان‌شاءالله در کوتاهترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار افزود: مجموعه فرهنگی و موزه دفاع مقدس در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا احداث می شود و ما هر چه داریم از خون شهدای عزیز است و ان‌شاءالله که امام و شهدای عزیز ما را شفاعت کنند.

کاظمی افزود: قول می‌دهم که از این پروژه تمام قد دفاع کنم و پیگیر افزایش اعتبارات و مطالبات آن باشم چون هم بنده و هم همه مسئولان استان وظیفه داریم که از این پروژه ارزشی دفاع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار