رونمایی از کتاب «شهنواز» در فرهنگسرای ملل

کتاب «شهنواز» نوشته رضا رسولی یکشنبه هفتم مهر در فرهنگسرای ملل رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۳۶۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ - 28September 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «شهنواز» جدیدترین اثر رضا رسولی و روایتی است از جوانی بلوچ و سنی مذهب که در گیرودار انتخابی سخت قرار گرفته است؛ از یک سو سختی‌های زندگی در سیستان و بلوچستان دامنگیر اوست و وسوسه‌های ملحق شدن به مدارس علمیه سلفی و از سوی دیگر او برای بازسازی حرم امام حسین (ع) در کشور عراق دعوت به همکاری شده است.

در این اثر برخی از پرسش‌ها درباره هزینه‌های مردمی برای ساخت عتبات مقدسه، نقش بیگانگان در اختلاف افکنی بین شیعه و سنی مطرح می شود که رضا رسولی با ایجاد ماجرا‌ها و خرده روایت‌هایی به زوایای مختلف زیارت و بازسازی حرم و برادری شیعه و سنی پرداخته است.

شهنواز سیزدهمین کتاب و دومین رمان رضا رسولی است، این نویسنده برای نوشتن این رمان به کشور عراق و شهرهای زیارتی آن سفر کرده است و پس از ماهها جمع آوری مستندات و دیدن رویدادها اقدام به نوشتن این کتاب کرده است.

این برنامه با حضور رضا رسولی نویسنده کتاب و جمعی از علاقمندان و کتاب دوستان از ساعت 15 تا 17 در فرهنگسرای ملل برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت شرکت در این برنامه می توانند در تاریخ یاد شده به نشانی قیطریه، بوستان قیطریه، فرهنگسرای ملل، سالن فرهنگ مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی melal.farhangsra.ir یا اینستاگرام به نشانی farhangsaramelal1 مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار