با آغاز هفته گردشگری؛

فیلم‌های مستند تهران در سینما تمدن اکران می‌شود

جشنواره اکران فیلم‌های مستند تهران با حضور علاقه‌مندان حوزه گردشگری در سینما تمدن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۴۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ - 29September 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «مجتبی توسلی» معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک شهرداری اظهار داشت: با همکاری ستاد گردشگری شهرداری تهران و منطقه یک و موزه سینمای ایران جشنواره اکران فیلم‎‌های مستند با موضوع تهران (بزرگداشت زنده ياد حميد سهيلی) در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفتم و هشتم مهر از ساعت 10 الی 18 با نمایش 9 فیلم با نام‌های بازار از تهران تا تهران، میدان بی‌حصار، گذر شهر بر آب، عودلاجان، اهالی خیابان یکطرفه، باغ‌های گمشده، چنارستان، آرامستان و بهارستان خانه ملت در سینما باغ فردوس اکران می‌شود.

وی گفت: برنامه اختتامیه این جشنواره نیز روز دوشنبه 8 مهر ساعت 18 با تقدیر از کارگردانان برتر فیلم‌ها و حضور اعضای شورای اسلامی شهر تهران در محل سينما تمدن موزه سينما (باغ فردوس) اجرا می‌شود.

توسلی افزود: هفته گردشگری از جمعه پنجم تا پنجشنبه 11 مهر و هفته تهران از جمعه 12 تا جمعه 19 مهر با اجرای برنامه‌های فرهنگی، گردشگری، آموزشی و... از جمله همایش روز جهانی گردشگری در برج میلاد، نشست تخصصی تهران‌شناسی (باغ ملی گیاه‌شناسی) با حضور سالمندان، افتتاحیه طرح موزه و دانش آموز، اجرای طرح پرسه در شهر، نشست تخصصی تهرانشناسی برای کودکان و... برگزار می‌شود که منطقه یک میزبان برنامه جشنواره اکران فیلم تهران است.

معاون شهردار منطقه یک تصریح کرد: در برنامه پرسه در شهر نیز برنامه پرسه در شمیران در روزهای 11،12 و 18 و 19 مهر ماه در مسیر موزه دکتر حسابی، باغ هنرهای ایرانی، موزه موسیقی از خیابان ولی‌عصر (عج) پایین‌تر از تجریش، خیابان مقصود بیک، چهار راه حسابی روبروی در باغ هنر ایرانی انجام می شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار