مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

جبهه اسلام تا مرزهای کفر پیش رفته است

سردار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» گفت: انقلاب اسلامی، جهاد مجاهدان و دفاع مقدس، جبهه اسلام را تا اعماق مرزهای کفر پیش برده و این روند تا پیروزی اسلام بر کفر ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۶۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ - 28September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، آئین نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس طرقبه و شاندیز با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز در هتل ثامن برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این همایش اظهار داشت: انقلاب اسلامی و نهضت ما حسینی است و چه بکشیم و چه کشته شویم پیروز هستیم. اینکه مستکبرین عالم از ما ناراحت هستند نشانگر پیروزی امت حزب الله است.

وی در ادامه با اشاره به حضور هیات جمهوری اسلامی در مجمع جهانی سازمان ملل، بیان داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش داشتند تا یک تفاوت گفتاری و رفتاری بین مسئولین نظام مشاهده کنند که با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مسئوولین نظام که در این مجمع حضور داشتند حرف مردم ایران اسلامی را بیان کردند و از مواضع انقلاب اسلامی کوتاه نیامدند و حاضر به مذاکره نشدند.

این مسئوول تاکید کرد: رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی انتظار دارند که مسئولین انقلابی تر عمل کنند.

یوسفعلی‌زاده ادامه داد: ما علاقه‌مند هستیم که آحاد ملت همچون صدر انقلاب اسلامی وفادار، انقلابی، جهادی، ولایتمدار، بسیجی، کفر ستیز و حاضر در وسط میدان باشند.

وی حرکت انقلاب اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی استمرار حرکت امام راحل دانست و گفت: 31 سال از زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی می گذرد. در این مدت تفاوتی در مواضع، گفتمان و عمل انقلابی ایشان با بنیانگذار انقلاب اسلامی نمی بینیم، بر همین اساس باید اوامر امام خامنه ای همچون سخنان امام خمینی (ره) نصب العين همه مسئوولین، مدیران و مردم باشد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: روند حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی با قاطعیت دنبال می شود و نظام سلطه به انزوا کشیده شده است. چراغ پر فروغ نظام اسلامی درخشنده تر از همیشه است و شعله های انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی در بسیاری از کشورهای اسلامی روشن شده و نورافشانی می کند.

یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی نسبت به ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از قدرت بالایی برخودار است، ابراز داشت: 35 سال پیش جنگ را مظلومانه اداره کردیم و دشمن را قدم به قدم عقب راندیم، اما امروز جمهوری اسلامی به جایگاهی دست پیدا کرده که آمریکا جرات رویارویی با ایران اسلامی را ندارد.

این مسئوول در ادامه به وظایف پیشکسوتان دفاع مقدس در قبال انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: رسالت پیشکسوتان دفاع مقدس حفاظت از جریان فکری انقلاب اسلامی، استحکام نظام، یاری ولایت، پاسداری از حماسه جاوید دفاع مقدس است. اگر این وظایف به درستی انجام شود پیشرفت های رو به جلو نظام بیمه خواهد شد.

یوسفعلی‌زاده ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی سعی داشتند امت همیشه در صحنه ایران اسلامی 40 سالگی انقلاب اسلامی را نبیند اما رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک منشور انقلابی که پرچم حرکت ما است، چگونگی حرکت انقلاباسلامی را در 40 سال دوم پیش روی ما قرار دادند.

وی تاکید کرد: باید به بیانیه گام دوم توجه ویژه داشت و با درک و باور آن در اجرایی شدن این بیانیه تلاش کنیم. این بیانیه الگو و نسخه ای است تا در مسیر انقلاب اسلامی به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش گفت: به حول و قوه الهی در 40 سال دوم انقلاب اسلامی، تمدن نوین اسلامی جای خود را در دنیا پیدا خواهد کرد و انقلاب اسلامی فراتر از امروز دلدادگان خود را در اقصی نقاط جهان خواهد داشت.

وی تاکید کرد: امت واحده که بسترساز ایجاد تمدن اسلامی است به برکت اربعین حسینی و حضرت سیدالشهداء (ع) چهره واقعی خود را نشان خواهند داد. آنها به عشق سید و سالار شهیدان جمع می شوند و مشق عشق می کنند و در دنیا تکثیر می شوند.

یوسفعلی‌زاده در پایان گفت: انقلاب اسلامی، جهاد مجاهدان و دفاع مقدس، جبهه اسلام را تا اعماق مرزهای کفر پیش برده و این روند تا پیروزی اسلام بر کفر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار