در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

رونمایی از ۲۰۰ عنوان کتاب خاطرات دفاع مقدس

معاون ادبیات سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: امروز مصادف با آخرین روز هفته دفاع مقدس و روز پاسداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، از ۲۰۰ عنوان کتاب خاطرات و سرگذشت رزمندگان در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۳۶۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ - 29September 2019

«مهدی فاطمی» معاون ادبیات سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با بیان اینکه دفاع مقدس مخزنی از اندیشه‌ها و ایده‌هایی است که باید به بطن جامعه منتقل شود تا کارآمد و مفید برای نسل امروز و فردایمان باشد، به ضرورت نگارش خاطرات دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: مکتوب کردن خاطرات، تجارب و داشته‌های دلاورمردان آن دوران وظیفه سنگینی است که بر عهده همه مسوولین است.

وی از رونمایی آثار تاریخ شفاهی دفاع مقدس خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که در سال ۱۳۹۷ برای دست‌‌یابی به بیش از یک هزار اثر مکتوب دفاع مقدس انجام شده بود، اولین مرحله رونمایی از آثار تولید شده استان‌ها در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

 

رونمایی از 200 عنوان کتاب خاطرات دفاع مقدس

معاون ادبیات سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس افزود: امروز مصادف با آخرین روز هفته دفاع مقدس و روز پاسداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، از ۲۰۰ عنوان کتاب خاطرات و سرگذشته رزمندگان در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

فاطمی عنوان کرد: این رونمایی بخشی از فعالیت استان‌ها و مرکز در عرصه نگارش و تولید آثار مکتوب بوده البته فعالیت استان‌ها و ادارات کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سطح کشور بیشتر از این تعداد اثر است که در این ایام تنها بخشی از آن رونمایی می‌شوند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار