فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان:

تمام قد و با اقتدار در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده‌ایم

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده استان کردستان گفت: تمام قد از امنیت و آسایش مردم دفاع می‌کنیم.
کد خبر: ۳۶۴۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ - 29September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، امیر «سعید اثنی عشری» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان صبح امروز در همایش نکوداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت که در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار داشت: در دوران پر افتخار دفاع مقدس  همه رزمندگان و ملت شریف ایران تنها بودند در حالی که کشور عراق را بزرگترین و قدرتمندترین کشورها حمایت می کردند اما این ملت ایران بودند که با تقدیم جان خود پیروز این میدان شدند.

وی ادامه داد: اگر در هشت سال دفاع مقدس با تجهیزات شرقی و غربی در مقابل دشمن ایستادیم امروز با آمادگی 100 درصد نیروهای مسلح و بدون هیچ تجهیزات تاریخ گذشته ای، محکم و با اقتدار  ایستاده ایم.

امیر اثنی عشری افزود: گروهک داعش به خیال  شوم خود با حمله به مجلس فکر میکرد می تواند به مثال نفوذ در کشورهای دیگر به ایران عزیز رخنه کند اما نه تنها نتوانست کاری بکند بلکه کمتر از یک هفته مقر این گروهک در کشور دیگر توسط  نیروهای رزمنده ایران اسلامی نابود گردید و این نمونه ای کوچک بود برای فهماندن دشمنان این مرزو بوم.

وی خطاب به جوانان گفت: تمام جوانان باید قدردان همه از خود گذشتگی های شهدا و ایثار گران باشند و همیشه بخاطر بسپارند که این کشور با خون جوانای آبیاری شد و جوانان ما بدانند انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامد که به راحتی از دست برود و باید قدر انقلاب را بدانیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده استان کردستان در  پایان خطاب به مسولین افزود: مسولین باید به جوانان بها بدهند و با حرف جلو نروند بلکه باید با عمل برای این مملکت و جوانان  جهت اقدامان شایسته قدم بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار